Virtuális váltás, mesterséges üvöltés: ilyen lesz a Mercedes-AMG ezerlovas újdonsága
Az elektromos autóknál is muszáj valamilyen hangélményt is kínálni?
Az elektromos autóknál is muszáj valamilyen hangélményt is kínálni?
A legjellemzőbb még mindig a hamis szoftverekkel ügyeskedés.
A benzin ára egyelőre szerényebb ütemben követi.
Egyelőre még egy Tesla-dolgozó is ül a járművekben.
Ha egy autó áll egy kereszteződésben, annak általában oka van.
Nem találják a kiutat az évek óta tartó válságból.
A fogyasztás tekintetében eminens tanulók 100 kilométerenként beérik 4 liternél kevesebb üzemanyaggal.
A sofőr reflexei mentették meg a helyzetet.
Kétféle akkumulátorral, első- és összkerék-hajtású változatban debütál a piacon Suzuki e Vitara.
A BMW i4 csúcsmodellje a korábbiaknál 57 lóerővel erősebb lett.
Jó eséllyel ez a világ legszerényebb futásteljesítményű Ferrari F40-ese, ami éppen új gazdára vár.
A gyerek még a helyszínen életét vesztette.
Közúton és versenypályán is alaposan kipróbáltuk az 5 hengeres turbómotorral szerelt RS3-at, és a valaha készült legerősebb közúti Audit, az elektromos RS e-tron GT performance-t is rendesen meghajtottuk.
Három évig tartott lepapírozni.
Jelenleg akár több ezer forintot is felszámíthatnak az értékesítők.
Miközben már büntetővámokkal is védik az európai márkákat.
Az okok most egyértelműek.
Kevesebbszer kell majd átszállniuk a Zuglóban közlekedőknek.
A motoros nem élte túl az ütközést.
Érkezőben a McLaren P1 továbbfejlesztett verziója, a P1 Evo.