Yettel
Yettel
Tetszett a cikk?

Pénzügyi elemzőből blogger, majd a hazai burger színtér meghatározó szakértője és véleményvezére lett. Több mint félezer burger teszt után még mindig rajong a hamburgerekért: folyamatosan képzi magát, vallja, hogy csak úgy lehetsz valaminek a szakértője, ha megfelelő minőségű munkát raksz bele. Kérdés, hogy sikerült-e mindezt úgy véghez vinnie, hogy az egyensúly megmaradjon. A BrandTalks podcast vendége Jancsa Jani volt.

Jancsa Jani pénzügyi elemzőként dolgozott, amikor kezdetben hobbiként a gasztronómia felé fordult és blogolni kezdett. Azonban mindenképpen valami olyan területről szeretett volna írni, ami akkoriban még nem örvendett nagy népszerűségnek. Így lett fő témája és kiritkáinak tárgya a hamburger, még jócskán a nagy hazai kézműves burgerforradalom előtt. Egyik helyről ment a másikra, idővel pedig a gasztronómia egyre nagyobb teret követelt az életében: megszületett a Hamurger Pápa titulus, és Janiból főállású gasztro-szakértő lett, aki nagy hatással volt arra a fejlődésre, amit ma eredményként a hamburger-szintéren tapasztalhatunk.

Mára már több sikeres válallalkozás menedzsmentjében vesz rész, az elsőt ezek közül azonban a hamburgernek köszönheti: szakértelme és tudása győzte meg a Bamba Marha Burger Bár alapítóit arról, hogy helye van az étterem csapatában, ő a felelős az étlap kialakításáért, az új burgerek megalkotásáért, illetve a marketingstratégiáért is. A burgerek mellé aztán néhány év múlva megérkezett a nápolyi pizza is: a város prominens helyein üzemelő burger bárok mellett megnyitott az Astorián a Donna Mamma Pizza Napoletana, ami kizárólag olasz alapanyagokból készíti kemencéjében a minősített finomságokat.

Podcastunkban erről az útról kérdeztük, az elmúlt években történt változásokról, amelyek egyaránt érintették az életének szakmai, de személyes részét is. Mindamellett, hogy megtudtuk, mi a tökéletes burger titka, arról is beszélgettünk, hogy milyen tulajdonságok szükségesek ahhoz, hogy valaki jó vezető vagy épp jó csapattag legyen, melyek azok a területek, ahol még úgy érzi, van hová fejlődni, de kitértünk arra is, milyen tervei vannak a jövőre nézve.

    A tartalom a Yettel megbízásából, a HVG BrandLab produkciójában készült, létrehozásában a HVG hetilap és a hvg.hu szerkesztősége nem vett részt.

    „Az egész testemet öt dollárért árulta az Onlyfans, kevesebbért, mint egy gyorséttermi menü"

    „Az egész testemet öt dollárért árulta az Onlyfans, kevesebbért, mint egy gyorséttermi menü"

    Bekapcsolt valamit a Szerencsejáték Zrt., és ennek most sokan örülhetnek

    Bekapcsolt valamit a Szerencsejáték Zrt., és ennek most sokan örülhetnek

    Ötven járművet tört össze Németországban egy ámokfutó lengyel kamionos

    Ötven járművet tört össze Németországban egy ámokfutó lengyel kamionos

    „Ha nem szeretsz olvasni, annak talán a legfőbb oka az, hogy még nem találtál rá a megfelelő könyvre”

    „Ha nem szeretsz olvasni, annak talán a legfőbb oka az, hogy még nem találtál rá a megfelelő könyvre”