Lex Magyar: nyilvánosságra hozták vagyonnyilatkozataikat a Tisza EP-képviselői
Magyar Péter ingatlanok, festmények, autó és pianínó mellett még egy 20 forint névértékű 4iG-részvényt is feltüntetett.
Miért hagyta hidegen a szaksajtót az Il Ferro fénykorában? És a hatóságokat? Milyen sajtókapcsolatai voltak a reklámautósoknak? Hogyan próbált bejutni a rendőrség egy sajtótájékoztatóra? A reklámautós biznisz körüli furcsaságokat elsőként feltáró újságíró mesél. Szubjektív krónika az „évszázad üzletéről”.
„Ez a sztori tetszeni fog. Valami bűzlik itt és senki nem írt még róla” - valahogy így keltette fel az érdeklődésemet egy autós szakújságíró kolléga tavaly novemberben a reklámautós cégekkel kapcsolatban. Az akkoriban fénykorát élő Il Ferróval, illetve az ahhoz hasonló, de kevesebb ügyféllel bíró Hírautóval ebben az időben még egyáltalán nem foglalkozott a (szak)sajtó, vagy ha igen, csak a céget fényező píár cikkekben, PR-interjúkban találkozhattunk ajánlatukkal: reklámmal matricáztatnak be autókat, cserébe fizetnek a tulajdonosának, méghozzá annyi pénzt, amennyivel akár egy vadiújan vásárolt gépkocsi havi törlesztő részletét is fedezni tudja.
Titkok, furcsaságok, izgalmas részletek a cikk folytatásában. Kattintson ide.
Magyar Péter ingatlanok, festmények, autó és pianínó mellett még egy 20 forint névértékű 4iG-részvényt is feltüntetett.
1978 óta egy és ugyanaz a kérdés: lehet-e valaki olyan jó Superman, mint amilyen Christopher Reeve volt?
Két tankert is megtámadtak a jemeni húszik pár nap leforgása alatt a Vörös-tengeren. Az akciókról és a süllyedő hajókról látványos videókat forgattak.
A hízelgést és a fenyegetést felváltva alkalmazva szavaztatta meg a republikánusokkal Donald Trump a „gyönyörű” költségvetési törvényt.
Az elnök nem vette jó néven, hogy korábbi szövetségese harmadik politikai erőt alapítana. Hogyan babrálhat ki Elon Musk Donald Trumppal?
Közel-keleti válság ide vagy oda, a világ szinte fürdik az olajban.