
Az F12tdf-ben ugyanaz a 6,3 literes V12-es szívómotor rejtőzik, mint az alapmodellben, azonban 740 lóerő helyett már 780 lóerőt ad le az erőforrás, melynek csúcsnyomatéka 690 Nm-ről 705 Nm-re emelkedett. Ehhez még hozzájön, hogy a kihegyezett változat 110 kilogrammal könnyebb az alab F12-esnél, így a kocsi mindössze 1415 kilogrammot nyom a mérlegen.

A 0-100-as sprintet 2,9 másodperc alatt lehet letudni az F12tdf-fel, mely állóhelyzetből alig 7,9 másodperc alatt gyorsul 200 km/h-ra. A 340 km/h csúcssebességű olasz sportautó 1 perc 21 másodperc alatt ér körbe a gyártó fioranói tesztpályáján, vagyis 2 másodpercet ver az alap F12-re és a turbós 488 GTB-re, illetve alig 1,3 másodperccel lassabb a 963 lóerős hibrid LaFerrari hiperautónál.

A 799 példányban készült F12tdf-ből nemcsak a mellékelt fotókon látható, német rendszámos sárga példány állomásozik hazánkban, ugyanis a Budapesten élő kanadai milliárdos, Josh Cartu is birtokol egy szlovák rendszámos gépet. Sőt, Cartunak már az F12 utódjából, a 812 Superfastből is van egy: ebben az 1525 kilogrammos tavaly debütált modellben egy 6,5 literes szívómotor található, szerény 800 lóerővel, illetve 718 Nm-es nyomatékkal.





Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.