Iszapbirkózás lett Trump vámháborújából
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Ralilegendák figyeljenek.
Sok minden van az autósportban például, ami ellentmond a normál sofőrhagyományoknak: ilyen a ballábas fékezés, vagy a „heel and toe technika”, amikor fékezés és visszaváltás közben kicsit átpöccintenek a pilóták a gázpedálra is, hogy a motor fordulatszámát szinkronizálják a váltó fogaskerekének fordulatszámával.
Láttunk már kamionsofőrt is, aki művégtagokkal is mesterien vezet teherautót, de lábbal váltó embert eddig nem. Most már ez is megvan.
Ezeket a képeket a Fülöp-szigeteken vette fel egy buszon ülve valaki. A helyi Jeepnyt vezető sofőr egészen bámulatos módon rakosgatja a fokozatokat lábbal, gumipapucsban.
Hogy miért, arra is van elmélet. Vagy azért, mert rövid a váltókar, és megunta a hajolgatást, a másik ötlet pedig ugyanaz, mint a versenyzőknél, előnyt szerezni azzal, hogy máshogy csinálunk valamit. Bár, őt, véhetően nem a századmásodpercek motiválják.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Már a Szijjártó-libling akkugyáraknak sem jut az egyedi állami támogatásokból. Az Állami Számvevőszék súlyos kritikákat fogalmazott meg e rendszerrel szemben, mert nem szolgálja a gazdaság érdekeit.
A világ legnagyobb húsipari cége, a brazil JBS a New York-i tőzsdére lépett, hogy finanszírozza a további növekedését. A zilált múltú vállalatot rendre megtalálják környezetvédők, politikusok és piacfelügyeletek.
Egészen hihetetlennek tűnő hírek, melyekről kiderült, hogy igazak. Hihető átverések. Mindkét fajtából jutott bőven az elmúlt hetekben a közösségi oldalakra.
Néhány szón, gesztuson múlt 1990-ben, hogy nem borította el Erdélyt az erőszak.