Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Ralilegendák figyeljenek.
Sok minden van az autósportban például, ami ellentmond a normál sofőrhagyományoknak: ilyen a ballábas fékezés, vagy a „heel and toe technika”, amikor fékezés és visszaváltás közben kicsit átpöccintenek a pilóták a gázpedálra is, hogy a motor fordulatszámát szinkronizálják a váltó fogaskerekének fordulatszámával.
Láttunk már kamionsofőrt is, aki művégtagokkal is mesterien vezet teherautót, de lábbal váltó embert eddig nem. Most már ez is megvan.
Ezeket a képeket a Fülöp-szigeteken vette fel egy buszon ülve valaki. A helyi Jeepnyt vezető sofőr egészen bámulatos módon rakosgatja a fokozatokat lábbal, gumipapucsban.
Hogy miért, arra is van elmélet. Vagy azért, mert rövid a váltókar, és megunta a hajolgatást, a másik ötlet pedig ugyanaz, mint a versenyzőknél, előnyt szerezni azzal, hogy máshogy csinálunk valamit. Bár, őt, véhetően nem a századmásodpercek motiválják.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.