Most pedig megérkezett hazánkba a nemrégiben debütált újgenerációs G20-as 3-as sorozatból készített hibrid, a vadonatúj 330e, melynek elektromos hatótávolságát 50 százalékkal megnövelték. Ily módon elvileg akár már 60 kilométert is meg lehet tenni vele halkan suhanva, ami azt vetíti előre, hogy most már a gyakorlatban is meglesz a 40 kilométer feletti e-hatótáv.
A BMW 330e hazai alapára 13 millió forint. Összehasonlításképp, a 258 lóerős benzines 330i itthon minimum 12,9 millió forintba kerül, a 265 lóerős dízel 330d pedig legalább 14,3 millió forint kifizetését követően vezethető haza.

Az új 330e továbbra is 2 literes turbós benzinmotorra épülő hibrid hajtásláncának rendszerteljesítménye változatlanul 252 lóerő, azonban a Sport módban elérhető új XtraBoostnak köszönhetően 293 lóerő áll a sofőr rendelkezésére. A 0-100-a sprint szintideje az elődhöz képest 6,1-ről 6 másodpercre csökkent, a végsebesség pedig 225-ről 230 km/h-ra nőtt. Elektromos módban maximum 140 km/h-val lehet haladni a korábbi 120 km/h helyett.
A 12 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátorral és 8-fokozatú automataváltóval szerelt BMW 330e csomagtartója 375 literes, szemben az alapmodell 480 literes térfogatával.


Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.