Vitézy utódjára tolja a félresikerült elektronikus jegyrendszert
A BKK volt vezérigazgatója szerint utódja kötött rossz szerződést a kivitelezővel.
A BKK volt vezérigazgatója szerint utódja kötött rossz szerződést a kivitelezővel.
Az 56-os és a 17-es villamos nem jár a Rudas Gyógyfürdő és a Dózsa György tér között.
A BKK volt vezérigazgatója a Facebookon emlékezett meg arról, hogy igaza volt.
A közlekedési szakember szerint órákra bedugulna a város, ha mindenki autóval próbálna elindulni meccs után a stadiontól.
A gyakorlatban semmi értelme annak, hogy a kormány kötelezni akarja Budapestet: szinte egyetlen saját bevételi forrását, az iparűzési adót mindenek előtt a közösségi közlekedésre kell fordítania. Borsot viszont törhetnek erre hivatkozva Karácsony orra alá 2021 közepétől.
Olyan utas is van, akit majdnem hatszázszor bírságoltak meg.
Rendkívüli járatokkal és nagyobb kapacitással készül a halottak napjára a BKK.
A baleset miatt leállt a villamosforgalom.
Főleg a Liszt Ferenc Repülőtérre igyekvőknek kell majd figyelniük hogy idejében elinduljanak - 20 órától indul a minikáosz.
Közel 14 ezer embernek járhatna ingyen bérlet regisztrált álláskeresőként.
Október végéig kell érvényesíteni a diákigazolványokat.
Lezárják a Lánchidat teljes szélességében a közúti forgalom elől szombaton 7 és 19 óra között a felújításhoz szükséges előzetes hídvizsgálat miatt. A gyalogos forgalmat nem korlátozzák a hídon, de az autóbuszok a lezárás idején módosított útvonalon közlekednek.
Forgalomkorlátozásokra kell számítani a nemzeti ünnep helyszínein, és a tömegközlekedés rendje is változik – hívta fel a figyelmet a BKK.
2448 jegyet vagy bérletet nem kapott.
Karácsony Gergely szerint racionális, hogy a miniszterelnök eddig békülékeny hangot ütött meg a választás után, fő forgatókönyvként nem azzal számol, hogy a kormány nem ad majd pénzt valamire, de Budapest szerinte már most jobb helyzetben van. Úgy látja, a Fidesz elkényelmesedett a választás előtt.
Azt ígéri, mindent megtesz annak érdekében, hogy közterületen ne lehessen terjeszteni „a hazugságokat”.
A közgyűlés napirendi pontjait nagyrészt már összeállították, jöhet a budapesti klímavészhelyzet.
Karácsony Gergely frissen megválasztott főpolgármester komoly fejlesztéseket tervez a budapesti közösségi közlekedésben, de a kormány segítsége nélkül a jelenlegi színvonalat sem fogja tudni fenntartani. A kormánynak lehetősége van bedönteni a tömegközlekedést, a főpolgármester a közgyűlési többséggel pedig sztrájkba engedheti a szakszervezeteket. A legvalószínűbb, hogy csatározásokkal tarkított, kényszerű együttműködés lesz a következő években.
Összekötnék a gödöllői HÉV-et a 2-es metróval. A HÉV azonban egy ideje nem a BKV-é (Budapesté), hanem a MÁV-é (az államé), így el kellene dönteni, mégis hol és hogyan lesz egy fővárosi vonalból állami vonal.