Nekiment az Egységes Közlekedési Szakszervezet a BKK-nak
A szakszervezet szerint a Budapesti Közlekedési Központ ráuszította az utasokat a sofőrökre. Arra kérték a járművezetőket, hogy ők is tegyenek bejelentést a BKK-nál, ha atrocitás éri őket.
A szakszervezet szerint a Budapesti Közlekedési Központ ráuszította az utasokat a sofőrökre. Arra kérték a járművezetőket, hogy ők is tegyenek bejelentést a BKK-nál, ha atrocitás éri őket.
A Budapesti Közlekedési Központ vizsgálatot indított egy ügyben, ami komoly vihart kavart a Facebookon. Az egyik oldalon egy háromgyermekes nőt találunk, akinek nem volt jegye, míg egy posztoló porig alázást emleget.
Karácsony Gergely főpolgármester ígérte meg a választásokat követően az álláskeresők ingyenes tömegközlekedését – most kiszámolták, mennyibe is fog ez kerülni a fővárosnak.
Indulatosabbak voltak mostanában, de nemcsak az utasokkal, hanem a többi közlekedővel is.
Már hónapok óta üzemel a BKK mobiljegy-rendszere, csak épp a sofőrök nem tudják ellenőrizni az első ajtós járműveken, hogy érvényes-e az utasok bérlete. Az ellenőrzéshez szükséges eszközök telepítését a T-Systems fogja felügyelni.
Karácsony Gergely főpolgármester szerint hétfőn a hóhelyzet kezelésében megbukott az FKF, ennek lesznek következményei. Az iparűzési adó módosítása után rácsörgött miniszterekre, az első kormányülésen furcsa beszélgetése volt Orbánnal. Interjú.
A MÁV-nál nem készültek el időre egy váltó megszerelésével, majd leesett a hó. A főváros pedig csak feleannyi embert talált a hómunkákra, mint amennyi kellene. A munkaerőhiány és az utak, vasutak rossz helyzete egyszerre okoz káoszt, így aztán 2019 tele is úgy indult: esik a hó, emiatt szinte lehetetlen közlekedni sok helyen.
Leesett az első hó és hozta, amit ilyenkor szokott.
Csokit evett, ezért kellett leszállnia egy utasnak a villamosról Budapesten, de előtte még jókora balhé kerekedett.
Napokkal szilveszter előtt már több busz is éjjel-nappal közlekedni fog, a metró sem áll le hétvégékre.
A BKK volt vezérigazgatója szerint utódja kötött rossz szerződést a kivitelezővel.
Az 56-os és a 17-es villamos nem jár a Rudas Gyógyfürdő és a Dózsa György tér között.
A BKK volt vezérigazgatója a Facebookon emlékezett meg arról, hogy igaza volt.
A közlekedési szakember szerint órákra bedugulna a város, ha mindenki autóval próbálna elindulni meccs után a stadiontól.
A gyakorlatban semmi értelme annak, hogy a kormány kötelezni akarja Budapestet: szinte egyetlen saját bevételi forrását, az iparűzési adót mindenek előtt a közösségi közlekedésre kell fordítania. Borsot viszont törhetnek erre hivatkozva Karácsony orra alá 2021 közepétől.
Olyan utas is van, akit majdnem hatszázszor bírságoltak meg.
Rendkívüli járatokkal és nagyobb kapacitással készül a halottak napjára a BKK.