szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Máris újabb vásárlói csoport számára lehet vonzó a legnagyobb motorú BMW.

Lassan lehet búcsúzkodni a BMW legnagyobb motorjától, a 12 hengeres, 6.6 literes óriástól, amely például a nálunk is járt BMW M760Li-t is mozgatja. A jelenleg 585 lóerős teljesítményű, 850 Nm-es nyomatékú motort a jövőben készülő 7-es BMW-kben elektromos hajtás váltja fel.

Mindenesetre, amíg ez nem történik meg, addig még van lehetőség beruházni a benzinmotoros monstrumokba, ráadásul készülnek belőlük igazán exkluzív példányok is, mint a lengyel Auto-Dynamics most bemutatott autója.

Auto-Dynamics
Auto-Dynamics
Auto-Dynamics
Auto-Dynamics

A "Magnus Pro" matt fekete karosszériával és aranyozott 22 hüvelykes könnyűfém kerekekkel – amelyeket a Vossen készített – valóban kapott némi plusz patinát a német luxuslimuzin. A nagy kerekek mellé persze légrugós futómű dukál, hogy még inkább lehessen a kocsi kiállásával játszani.

A BMW M760Li-t a meghatározó festésen és felniken túl új elülső- és tetőspoiler, diffúzor emeli ki a többi közül, valamint a csomagtartó végére került légterelő, amely a tuningcég szerint nagy sebességnél ad nagyobb stabilitást a kocsi hátsó részének.

Auto-Dynamics
Auto-Dynamics
Auto-Dynamics

A motorhoz nem nyúltak a lengyelek, de talán nem is kell. A 3,8 másodperc alatti százas sprint és az opcionális M Driver csomaggal elérhető 305 km/h-val nem fog szégyenben maradni semelyik tulajdonos.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

Demeter Péter Autó

Bentley Flying Spur-teszt: a korona ékköve nem lehet SUV

Az autók királya még mindig nem szabadidő-autó, hanem egy nagy limuzin! Sok mindenért lehet kárhoztatni a Bentley-t – például éppen a divatterepjárójuk miatt –, de azt el kell ismerni: a Flying Spur minden részletében ott van a hagyományos uralkodói fölény. Kölcsön kaptuk, kipróbáltuk.