500 lóerős lett a BMW Z4
Most már talán azok is elismerően csettintenek, akik eddig még az Z4 M40i miatt is csak fanyalogtak.
Most már talán azok is elismerően csettintenek, akik eddig még az Z4 M40i miatt is csak fanyalogtak.
178 pontból álló módosító javaslatot nyújtott be a költségvetési bizottság a jövő évi költségvetési törvényjavaslathoz: főleg kulturális, sport- és nemzetiségi célokra adnak több pénzt.
A nagy bajor kupé nemcsak erősebb és gyorsabb lett, hanem a külsejét is sokkal agresszívabbra vették.
Megérkezett a tavaly debütált X5 kupésra faragott testvérmodellje, a csapott hátú X6.
Vázoljuk, hogy hogyan néz ki az X5 hamarosan hivatalosan is leleplezendő kupés testvérmodellje.
A nem titkoltan az ikonikus M1 által inspirált újdonság felvázolja számunkra, hogy milyenek lesznek a közeljövő bajor sportkocsijai.
A napokban tartja a müncheni cég a NextGen konferenciáját, amelyben a jövőjéről van leginkább szó, olyan autókkal, mint a Vision M Next, amely egy elektromos szuperautó lenne. Van itt azonban más is.
Vázoljuk, hogy hogyan mutat a bajor gyártó új 8-as szériájának puttonyos kivitele, mellyel egy komplett család és csomagjaik is villámgyorsan elérhetnek úti céljukra.
A BMW X7 legfőbb riválisa első körben egyetlen gázolajos motorral rendelhető. És akár a nagycsaládos állami támogatást is igénybe lehet rá venni.
Olyan ez a sportterepjáró, mint egy öltönybe bújt bokszoló. Kipróbáltuk a fizika törvényeit feszegető új X4 M40i-t.
Az új, nagy BMW SUV elég fajsúlyos látvány önmagában is, de persze lehet még tovább fokozni a megjelenését.
Diplomatikusan fogalmazva, a vevőiket átirányítják más modellekbe.
Középen elhelyezett 6 hengeres szívómotorral, alacsony tömeggel és nagy leszorítóerővel támad a kanyarvadászatra kihegyezett 718 GT4.
Az alap 8-asnál kettővel több ajtóval és 2+2 helyett 4+1 személyes kivitelben támad az újdonság.
Amekkora kegyetlenség ezt tenni egy M3-assal, annyira egyedi is.
A hosszú idő után tavaly felélesztett 8-as sorozat a kupé és kabrió után hamarosan 4-ajtós változatban is elérhető lesz.
Csupán egyetlen japán és két német márka tudott bekerülni a 100 legnagyobb értékű nemzetközi brand közé.
Kicsit hosszabb és tágasabb utasterű, mint az elődje, és ezzel együtt könnyebb annál.
Egy Európán átívelő túra keretein belül vezettük a minden kereskedelmi előzmény nélküli hatalmas divatterepjárót és a ráncfelvarráson átesett luxuslimuzint. Melyek közös vonása a hatalmasra nőtt vese.
A brit márka legerősebb sportmodellje mostantól egy kicsit visszafogottabb külcsínnel is elérhető.