Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A nagy bajor kupé nemcsak erősebb és gyorsabb lett, hanem a külsejét is sokkal agresszívabbra vették.
A BMW a közelmúltban dobta piacra a hosszú idő után feltámasztott új 8-as sorozatot, melyet most az AC Schnitzer munkatársai vettek kezelésbe. És ennek ez lett a végeredménye:
A 20 milliméteres ültetést és adatpítv sportkipufogót kapott újdonság egyedi 20 colos kerekeken gördül és rengeteg karbonból készült kis spoiler és szárny került rá.
A 3 literes dízelmotoros 840d 320 lóerős gyári teljesítményét 380 lóerőre emelték, a 4,4 literes biturbó V8-as benzines M850i pedig az eddigi 530 helyett immár 620 lóerővel keseríti meg a gumik életét. Nem mellesleg pedig 840 Nm a csúcsnyomatéka.
Vagyis az AC Schnitzer-féle M850i 20 lóerővel erősebb a gyári M8-nál, és csak 5 lóerővel gyengébb a legkeményebb M8 Competitionnél.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.