620 lóerősre vadították az új 8-as BMW-t

A nagy bajor kupé nemcsak erősebb és gyorsabb lett, hanem a külsejét is sokkal agresszívabbra vették.

  • hvg.hu hvg.hu
620 lóerősre vadították az új 8-as BMW-t

A BMW a közelmúltban dobta piacra a hosszú idő után feltámasztott új 8-as sorozatot, melyet most az AC Schnitzer munkatársai vettek kezelésbe. És ennek ez lett a végeredménye:

AC Schnitzer
AC Schnitzer

A 20 milliméteres ültetést és adatpítv sportkipufogót kapott újdonság egyedi 20 colos kerekeken gördül és rengeteg karbonból készült kis spoiler és szárny került rá.

AC Schnitzer

A 3 literes dízelmotoros 840d 320 lóerős gyári teljesítményét 380 lóerőre emelték, a 4,4 literes biturbó V8-as benzines M850i pedig az eddigi 530 helyett immár 620 lóerővel keseríti meg a gumik életét. Nem mellesleg pedig 840 Nm a csúcsnyomatéka.

AC Schnitzer
AC Schnitzer

Vagyis az AC Schnitzer-féle M850i 20 lóerővel erősebb a gyári M8-nál, és csak 5 lóerővel gyengébb a legkeményebb M8 Competitionnél.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.