Horrorfilmmel kampányol a BMW az önvezetésnek, zseniálisan

A texasi láncfűrészes semmi a bajorok autós reklámjához képest.

  • hvg.hu hvg.hu
Horrorfilmmel kampányol a BMW az önvezetésnek, zseniálisan

A BMW meg akarja győzni a világot arról, hogy semmi félnivalónk az autonóm autóktól, vagyis a technológiától. Vagy valami ilyesmi:

A BMW ijesztő és humoros videója azt a fejlesztést hozza közelebb konkrétan, hogy a bajorok most egy olyan rendszeren – D3-on – dolgoznak, amely valós információkat gyűjt a vezetési szituációkról szerte a világban.

A márka tesztparkja mintegy 5 millió kilométernyi tapasztalatot gyűjtött már közúton, és további 240 millió kilométernyi szimulált adatot generált már a valós információk alapján. A BMW D3 rendszere naponta több mint 1.5 terabájt adatot gyűjt. A tárolókapacitása pedig több mint 230 petabájt. Szóval, igen sok releváns információval dolgoznak a mérnökök, hogy az autók mindenre fel legyenek készülve. Most már egy zombira is.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Beszűkült tudatállapot, negatív spirál – a bullyinghoz hasonlít, amit a Coldplay-kivetítőn lebukott igazgató átél

Beszűkült tudatállapot, negatív spirál – a bullyinghoz hasonlít, amit a Coldplay-kivetítőn lebukott igazgató átél

Felvesz a kamera, amikor valami kínos dolgot művelük, majd még fel is kap az internet. A Coldplay-koncerten lebukó vezérigazgató története jól példázza, hogyan változhat meg valakinek egyik napról a másikra az élete a kéretlen nyilvánosság hatására. Milyen nagy lebukásokról tudunk még? Mit tehet az ember, ha lebénítja a jumbo screen, még akkor is, ha nem jár tilosban?