Repülő nappalival forradalmasítaná a városi közlekedést a General Motors
A General Motors egy függőlegesen fel- és leszállni képes drónt álmodott meg, ami egy utast tudna magával vinni.
A General Motors egy függőlegesen fel- és leszállni képes drónt álmodott meg, ami egy utast tudna magával vinni.
Az amerikai GM közel 60 év után cserélte le emblémáját.
62 éves múltra tekint vissza mostani négykerekű delikvensünk, mely 2021-ben újult erővel veszi fel a harcot a szellemek ellen. 2352 Lego-alkatrészből szereltük össze a nyáron a mozikba visszatérő Ecto-1 roppant élethű kicsinyített mását.
Maguk a márkakereskedések hátráltathatják a General Motors nagyszabású villanyautós terveit, mert 150 kereskedőjük bejelentette, hogy inkább egyáltalán nem forgalmaz Cadillac-et, minthogy elektromos modelljét árusítsa.
Az aprólékosan kidolgozott Ghostbusters Ecto-1 hossza megközelíti a fél métert.
A normál változat is 5,7 méteres egy ilyen autóból, Rockyét még megnyújtották fél méterrel.
Az amerikai prémiummárka nem hazudtolja meg önmagát, első villanyautója egy hatalmas luxusmodell.
Az amerikai gyártó leleplezte teljes méretű SUV modelljének nyújtott tengelytávú változatát. Ami hosszúságban 61 centimétert ver a BMW X7-esre.
A február végén leleplezett gigantikus divatterepjáró kétféle tengelytávval készül, V8-as benzinmotorja pedig 6,2 literes.
Vázoljuk, hogy hogyan mutat egy maximálisan sportosra alakított és egy háromajtós Escalade.
Ez az a jármű, ami mellett még a BMW X7 is szerénynek tűnik.
A Cadillac CT4 megint egy olyan új amerikai modell, amit otthon csinálnak, európai mintára, mégis inkább csak maguknak.
Szó szerint nagy élmény lehet ebben az autóban utazni, azonban parkolóhely kereséskor nem igazán cserélnénk a sofőrjével.
Egy Cadillac Escalade egy Ferrari 488 GTB-vel szemben. Természetesen nem csak „egy” Escalade, hanem a Hennessey tuningcég autója.
Egy lehetséges alternatíva azoknak, akik unják már a német szedánokat és a japán társaikkal sem igazán szimpatizálnak.
Meg is mutatják egy videón, mit bír ki, amikor pár sorozatot beleengednek.
A sötét hangulatú SUV hatalmas utasterében az elképzelhető legnagyobb kényelemben lehet utazni.
A készítők célja egy olyan autó megépítése volt, amivel a lehető leghosszabb ideig nem kell megállni. Még kerékcserére, olajcserére és tankolásra sem.
Ennek a Hennessey által kezelésbe vett amerikai szedánnak akkora a nyomatéka, hogy azt még egy teherautó is megirigyelné.
Nem kevesebb mint 251 olyan ügy volt, amely miatt az autókat időközi szervizre kellett visszavinni.