szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A facebookos hirdetések általában csak zavarják a felhasználót. A közösségi oldal most olyat talált ki, ami jóval hasznosabb az eddigieknél.

Bár a Facebook lassan minden szegletében látni valamilyen hirdetést, ott még nem tartunk, hogy a reklámok akadályoznák az oldal használatát. A felhasználók ennek ellenére igyekeznek gyorsan átgörgetni rájuk, az oldal ezért egy újfajta reklámot talált ki. Ez külsőre nem sokban különbözik az eddigiektől, viszont sokkal hasznosabb náluk.

Az új reklámtípust a filmek ügyesebb/élvezhetőbb promótálása miatt vezeti be a Facebook, de nem csak az oldal ügyfelei nyernek majd vele: a hirdetésre kattintva megtekinthető lesz a film egy részlete, a facebookozók emellett értesítést kérhetnek, ha a produkciót lassan vetíteni kezdik a mozik, másrészt egyetlen kattintással jegyet is vásárolhatnak rá.

©

Az új reklámtípust az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban már be is vezette a Facebook, rövidesen pedig más piacokon is aktiválják. Legalábbis elég valószínűletlen, hogy csak erre kettőre koncentrálnának.

[Úgy fest, a Facebook az egymásnak küldött üzenetekbe is reklámokat rakna]

Ha máskor is tudni szeretne a Facebookot érintő változásokról, lájkolja a HVG Tech rovatának Facebook-oldalát. Szólni fogunk.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!