Itt a lista: ez a 22 cég bojkottálja a Facebookot
Mostanáig közel két tucat nagyvállalat jelentette ki, hogy meghatározatlan ideig nem ad fel hirdetést a Facebookon. A legnagyobb nevek között ott az Unilever, a Mozilla, a Honda és a Starbucks is.
Mostanáig közel két tucat nagyvállalat jelentette ki, hogy meghatározatlan ideig nem ad fel hirdetést a Facebookon. A legnagyobb nevek között ott az Unilever, a Mozilla, a Honda és a Starbucks is.
Csatlakoztak a bojkotthoz, amelyet a gyűlöletbeszéd ellen indítottak.
A Facebook jelzi majd, ha a felhasználók hónapokkal korábbi írásokat akarnak megosztani a hírfolyamban, melyek talán már régen elavult információkat tartalmaznak.
A szolgáltatás asztali verziójában már többeknél elérhető a Facebook sötét módja, a legtöbb mobilra viszont csak mostanában fog megérkezni. Úgy tűnik, előbb az iPhone-okon aktiválják nagyobb számban.
Menczer Tamás a szombati napsütéses napot HVG és 444 cikkeinek olvasásával töltötte, utána pedig a Facebookon hazugozta le a két szerkesztőséget.
Mark Zuckerberg péntek este nagy változásokat jelentett be: megjelölik a problémás posztokat, de ha hírértékük van, nem törlik őket.
Az Egyesült Államok egyik legnagyobb telekommunikációs vállalata a Verizon is csatlakozott azon vállalatok köréhez, akik ultimátumot adtak a Facebooknak: határozatlan időre leállítják a Facebookon és az Instagramon futó hirdetési kampányaikat, amíg Zuckerberg vállalata kivételezik Donald Trumppal, és olyan bejegyzéseit hagyja az oldalon, amilyenekért mással már rég elbántak volna.
A Facebook azt szeretné, ha már előre sejteni lehetne, mi fog történni a közeljövőben. Ehhez készült egy Forecast nevű alkalmazás.
A közösségi oldal üzemeltetői jelezték, hogy nem változtatnak a szabályzatukon.
A Facebook még pénteken tette rá a kezét a svéd Mapillary nevű cégre, de egyelőre nem világos, mit fognak vele kezdeni.
Kilenc hónappal azután sem kapott büntetést egyetlen felhasználó sem, miután a Facebook elkötelezte magát, hogy felveszi a kesztyűt a fenyegetőző, zaklató oltásellenesek ellen.
Az amerikai elnök kampánycsapata egy náci jelképre hasonlító szimbólumot használt.
Az USA kivonult a világszintű adótárgyalásokról, az Európai Unió azt ígéri, ha nem sikerül együtt bezárni a kiskapukat a digitális multik adótrükkjei előtt, akkor egyoldalúan fog adóztatni.
Az amerikai kormány attól tart, hogy Kína a Google és a Facebook új vezetékén át is kémkedhet majd.
Nagyszabású tájékoztató kampányt indítanak, de azt is átláthatóvá teszik, hogy az egyes politikai szereplők mennyit költenek náluk reklámra.
A magyarok úgy látják, az online tér terhelt az erőszakos tartalmaktól.
Demeter Szilárd nemrég kitett a Facebookra egy vele készült interjút – megjelenés előtt. A Magyar Narancs szerint azonban szó sem volt interjúról.
A Facebook győztest hirdetett Deepfake Detection Challenge nevű versenyén. A megmérettetésre több mint 35 ezer kamuvideó-felismerő programot készítettek a nevezők, de ennél is beszédesebb szám, hogy ezek mennyire voltak hatékonyak.
Biometrikus azonosítással bővíti Messenger üzenetküldőjét a Facebook. A fejlesztés elsőként az Apple okostelefonjain lesz kipróbálható.