Magyarországra mégis jön az Európában nem forgalmazandó új Ford Bronco
A közel negyed évszázad után feltámasztott legendás amerikai terepjáró hamarosan hazánkban is kapható lesz.
A közel negyed évszázad után feltámasztott legendás amerikai terepjáró hamarosan hazánkban is kapható lesz.
A mostani Ford-kínálat egyik legizgalmasabb autója a két évtized után visszatért terepjáró, de eldőlt, hogy a forgalmazását megtartják maguknak Amerikában.
A Tesla hajtásláncú kívül régimódi, belül szupermodern járgány alig több mint 2 másodperc alatt lő ki 0-ról 100-ra.
A Ford Magyarország élére idén év elején nevezték ki Szabó Attila ügyvezető igazgatót, akivel akkor interjút készítettünk a márka 2020-as terveiről. Persze akkor még senki sem sejtette, hogy néhány hét múlva a koronavírus-járvány alaposan átírja az elképzeléseket, így most – a cég szigorú járványügyi előírásait szem előtt tartva – ismét leültünk az autóipari szakemberrel, hogy megkérdezzük, hogyan változtak az elképzeléseik az idei évet illetően.
A nehezen bekategorizálható járgányban nem kevesebb mint hét villanymotor kapott helyet.
A Consumer Reports lemérte, hogy pontosan mire képes az új modellek fékrendszere.
Az ugyancsak teljesen új Bronco visszafogottabb kistestvéreként debütált a Bronco Sport.
A gyártó szerint az új Bronco olyan kemény, mint az F-sorozatú pickupok, és ott rejtőzik benne a Mustang szellemisége is.
A biturbó V6-os benzinmotor mellett egy kis villanymotor és egy lítium-ion akkumulátor is helyet kapott.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg még a Bullitt 460 lóerős teljesítményét is szerénynek találják.
A népszerű kompakt 48 V-os lágyhibrid rendszert és digitális műszeregységet kapott.
A családi vállalkozás újfajta módon hasznosítja újra az autóalkatrészeket, feszültség levezetésképp pedig autóroncsokat is lehet zúzni náluk.
Hatvan liter gázolajat és negyven liter vizet fogyasztottunk a három napos, 600 kilométeres tokaji túrán, ami ahhoz képest nem is rossz, hogy 5 fővel nyúztunk egy 4 keréken gördülő mobil otthont. Ez volt a vadonatúj Ford Transit Nugget Plus.
Összeeresztettük egymással a 80-as évek egyik faragatlan sportkompaktját egy a modern idők jegyében fogant és szemre szupersportos "riválisával". Időkapszula-élménygenerátor kontra politikailag korrekt menő járgány.
A koronavírus miatt késve indulhat be a Mach-E sorozatgyártása, emiatt az öreg kontinensre várhatóan csak 2021-ben érkeznek meg az első autók.