Mindenki tudja, hogy manipulatív a Fidesz módszere, de akkor mire jó a Voks 2025?
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
A biturbó V6-os benzinmotor mellett egy kis villanymotor és egy lítium-ion akkumulátor is helyet kapott.
Az Egyesült Államokban 1986 óta minden évben a gigantikus F-sorozatú pickupok a legnagyobb darabszámban értékesített új személyautók. A közelmúltban alaposan leteszteltünk egy 450 lóerős, 690 Nm-es 3,5 literes biturbó V6-os motorral szerelt Ford F-150-et, most pedig megérkezett a típus 2021-es modellévre szánt új változata.
A ráncfelvarrás során a külsőhöz csak óvatosan nyúltak hozzá, a lényeges változások a lemezek alatt keresendők. Teljesen új fejlesztés a hibrid F-150, amelynek 3,5 literes biturbó EcoBoost V6-os benzinmotorja mellett egy 46 lóerős villanymotor és egy 1,5 kWh kapacitású lítium-ion akkumulátor is helyet kapott.
Bár a típus teljesítményét egyelőre nem fedték fel, a hibrid ígérkezik a legerősebb új F-150-esnek, amely akár 5,4 tonnás utánfutót is vontathat.
A pickup ezen kívül 2,7 és 3,5 literes EcoBoost V6-os motorral, 3,3 és 5 literes szívó V6-os és V8-as benzinmotorral, valamint 3 literes turbódízel V6-os egységgel is rendelhető. Az összes változatot 10 fokozatú automata váltóval szerelik, az összkerékhajtás feláras.
Az utastérben újdonság az opcionális digitális műszeregység és a 12 colos központi érintőkijelző, és a klímavezérlő panel is megújult.
Mostantól Pro Power Onboard generátorral is rendelhető az F-150, amely 2, 2,4, illetve 7,2 kW-os változatban készül. A gyengébb generátorok két 120 V-os, az erősebb négy 120 V-os és egy 240 V-os csatlakozó aljzatot vonultatnak fel.
Újdonság a Max Recline Seats opció, amelynek megrendelését követően a közel 180 fokban ledönthető ülésekben akár aludni is lehet.
A szeptembertől kapható új Ford F-150 ára 30-73 ezer dollár (9,5-23 millió forint) körül alakul.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A nemzeti konzultációk soha nem vonják be érdemben az embereket semmilyen döntés-előkészítésbe.
Az Ügyvédkör elnökét és egy volt belügyminisztert kérdeztünk.
Ma egy éve szűnt meg a kötelező akciózás, a kormány azonban nem tudta elengedni.
Visszaállt a háború kitörése előtti vámrendszer az EU és Ukrajna között.
Még mindig téma a szombati budapesti Pride a világsajtóban.
A szakértő szerint Európa vezetői végre ráébredtek a geopolitikai veszélyekre.