szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

A nehezen bekategorizálható járgányban nem kevesebb mint hét villanymotor kapott helyet.

A Ford tavaly novemberben leplezte le legújabb Mustangját, ami sokak meglepetésére nem egy hamisítatlan amerikai izomautó, hanem egy hangtalan működésű elektromos szabadidőautó lett.
©

A keresztségben Mustang Mach-E nevet kapott újdonság alapmodellje 258 lóerős teljesítményű, a legsportosabb kivitel pedig 459 lóerős, illetve 830 Nm-es nyomatékot szabadít rá a kerekekre. Most pedig érkezett egy ennél háromszor nagyobb teljesítményű sportváltozat:

©

A Ford Performance és az RTR által kifejlesztett Mustang Mach-E 1400 beszédes típusjelzést kapott, a versenyautóban ugyanis nem kevesebb, mint 1400 lóerő található.

©
©

Az elöl három-, hátul négy villanymotort felvonultató prototípussal a legjobb köridőkre éppúgy lehet vadászni, mint könnyed módon driftelni: az első-, hátsó- és összkerekes hajtásmódok között egyszerűen lehet váltani.

©

A hidraulikus kézifék mellett említést érdemel a nagyteljesítményű Brembo fékrendszer, illetve a különleges aerodinamikai csomag, mely 260 km/h sebességnél több mint 1 tonnás leszorítóerőt produkál. Az akkumulátor 56,8 kWh kapacitású, a hatótáv értelemszerűen nagymértékben függ a használat mikéntjétől.

©

 

©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!