Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A fogyasztó hatású Wegovy-t és Ozempicet gyártó Novo Nordisk a luxusbrand-halálcsillag LVMH-t taszította le a trónról.
Röviddel az után, hogy Nagy-Britanniában is piacra dobták a fogyasztótablettáját, a dán Novo Nordisk lett Európa legértékesebb cége, írja a BBC.
A Wegovy-t gyártó társaság a Louis Vuittont, Diort és további luxusbrandeket tömörítő LVMH-t nyomta le, miután piaci értéke hétfőn 428 milliárd dollárra emelkedett.
Az előzés egyébként először – rövid időre – pénteken történt meg, az akkori piaczáráskor 424,7 milliárd dollárra értékelték a vállalatot, míg az LVMH-t 420,1 milliárdra. A Novo Nordisk értékének felszökésében nagy szerepet játszik másik gyártmánya, a szintén fogyasztó mellékhatásokkal bíró Ozempic cukorbetegség-gyógyszer is.
A Wegovy pirulát heti egyszer kell bevenni, és a hírek szerint leegyszerűsítve úgy működik, hogy átveri a szervezetet: a benyelője úgy érzi, már alapból teleette magát, ezért kevesebbet szed a tányérjára, és végeredményben lefogy. Az USA-ban már 2021-ben megkapta a forgalmazási engedélyt, állítólag Elon Musk is szedi.
A szakértők ugyanakkor hangsúlyozzák, hogy a "csodagyógyszernek" becézett tabletta nem helyettesíti az egészséges étrendet és a mozgást – a tesztkörökön átesett emberek, miután elhagyták a szedését, visszahíztak.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?