„Majd megtudod, mi az a fájdalom, ha gyereket szülsz”– milyen problémákat jelezhet a kínzó menstruációs görcs?
A szakértő szerint a megoldás nem egyszerű, de mindenképp létezik, és nem csak a szülés vagy az idő múlása hozhat enyhülést.
A Daimler szögletes vonalvezetésű ikonikus terepjárójával hamarosan teljesen hangtalanul is suhanhatunk. És a zöld rendszám is jár neki.
A Mercedes négy évtizedig kisebb-nagyobb módosításokkal gyártotta a G osztály első generációját, melyet nemrégiben váltott az általunk is alaposan letesztelt és a mellékelt fotókon látható második generáció. Utóbbi modell jelenleg kizárólag nagy benzines és dízelmotorokkal kapható, de hamarosan változni fog a helyzet.
Történt ugyanis, hogy a cég első embere, Ola Källenius elárulta, hogy érkezőben a G osztály lokálisan zéró károsanyag-kibocsátású, tisztán elektromos hajtásláncú változata, az EQG. Ami a várakozások szerint a külsejét tekintve csak minimálisan fog eltérni a belsőégésű motorral szerelt testvéreitől, a néhány napja leleplezett elektromos Mustang példájára.
Megjegyzendő, hogy a gyáriakat már megelőzte az osztrák Kreisel Electric, mely a közelmúltban készített egy 483 lóerős villany G osztályt, mely elsősorban 5,6 másodperces 0–100-as gyorsulásáról, illetve 300 kilométeres hatótávot biztosító 80 kWh-s akkumulátoráról ismerszik meg.
A Mercerdes G osztály jelenleg legolcsóbban 33,7 millió forintból úszható meg, ennyibe kerül ugyanis a 286 lóerős dízelmotorral szerelt G 350 d. A 422 lóerős benzinmotoros G 500 alapára 38 millió forint, az 585 lovas AMG G 63 pedig 53 millió forinttól indul.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A szakértő szerint a megoldás nem egyszerű, de mindenképp létezik, és nem csak a szülés vagy az idő múlása hozhat enyhülést.
Most Lázár János tárcája már csak annyit közölt: elképzelhető, hogy felszedik a zenélő burkolatot.