Rég volt ilyen erős gyári Mazda: 350 lóerő és hatalmas hátsó szárny az új 3-ason
Itt a bizonyíték arra, hogy a közúti alapverziójában is izgalmas vonalvezetése Mazda 3-nak jól áll a versenytechnika.
Itt a bizonyíték arra, hogy a közúti alapverziójában is izgalmas vonalvezetése Mazda 3-nak jól áll a versenytechnika.
Egyelőre még kellemes 20+ fokos hőmérséklet mellett telnek napjaink, de a közelgő fagyos időszakra nem árt időben felkészülniük az autósoknak.
Ha nincs levegő a gumiban, el sem szökhet belőle, ez pedig számos előnnyel jár. Ennek ellenére mind a mai napig nem terjedtek el az utakon a másfél évszázada már kipróbált levegőmentes abroncsok.
Ha nincs levegő a gumiban, el sem szökhet belőle, ez pedig számos előnnyel jár. Ennek ellenére mind a mai napig nem terjedtek el az utakon a másfél évszázada már kipróbált levegőmentes abroncsok.
Középen elhelyezett 6 hengeres szívómotorral, alacsony tömeggel és nagy leszorítóerővel támad a kanyarvadászatra kihegyezett 718 GT4.
El lehetne dobni végleg a pótkereket és a javítószetteket.
A német tesztben háromféle méretben is tesztelték a különböző személyautó gumiabroncsokat.
A kompakt divatterepjárók mostanság hatalmas népszerűségnek örvendenek, így a német szakemberek most ebben a kategóriában tesztelték a legújabb nyárigumikat.
A Honda távozása jelzi, hogy megrendülhet a brit ipar egyik húzóágazata, az autógyártás a Brexit körüli bizonytalanság miatt.
A GT-R ötvenedik születésnapjára készített koncepcióautó végleges változatával hamarosan akár a közutakon is találkozhatunk.
Szimulátorozás, virtuális motor működés, 3D-s nyomatatás mellett még egy mamusz is bekerült a "best of" listánkba.
Itt a megoldás azok számára, akik a dél-koreai gyártó Golf-kategóriás izgalmas autóját nem tartják elég erősnek.
A magyar fővárosban mutatják be március 26-án a Michelin-kalauz európai éttermeinek friss listáját.
A Michelin Vision névre keresztelt kereke tele lesz érzékelőkkel, így folyamatosan látni lehet az állapotát. Az abroncsban nem lesz levegő, így defektet sem kap soha.
A Chironban a jelek szerint még komoly további potenciál lakozik, csak elő kell csalogatni.
Ha nincs levegő a gumiban, el sem szökhet belőle, ez pedig számos előnnyel jár. Ennek ellenére mind a mai napig nem terjedtek el az utakon a másfél évszázada már kipróbált levegőmentes abroncsok.
A kicsi, könnyű és alacsony francia sportkocsi mostantól egy erősebb, keményebb verzióban is elérhető.
A 300 mérföld per órás tempó a következő lépcső, amelyet meg akarnak stabilan ugrani a jelenkor szupersport-autóival, ehhez viszont olyan abroncsok is kellenek, amelyek bírják ezt.
Sok autós nem tart megfelelő távolságot, amikor biciklivel kerül szembe az utakon, és ez rengeteg balesetet okoz – ezeket előzhetnénk meg a Michelin szerint ezzel a lámpával.
Ha valaki egy 1000 lóerőnél is erősebb szupersportkocsit vásárol, az jobb ha felkészül az igen komoly szervizköltségekre.