A Pride volt az Orbán-rendszer temetési menete
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
Nekik a „Made in Germany” érzés kell.
Úgy döntött a német márka vezetése, hogy nem építenek gyárat Kínában, annak ellenére, hogy az Audi például megtette. Oliver Blume a Porsche vezetője azt mondta egy interjúban, hogy a magasabb költségek ellenére is a minőség és az európai gyártás olyan fontos elvárás az esetükben, amelyet folyamatosan visszakapnak a márkakereskedőktől és az ügyfelektől.
A The Financial Times cikke szerint a döntés annak ellenére született meg, hogy Kína jelenleg abszolút nagyhatalom a piac szempontjából, és a Daimler főnöke például kijelentette, hogy már nem bővítenek tovább Németországban, ahol a munkaerő drága, ezért inkább Kínában fektetnek be.
Blume hangsúlyozta azt is, hogy a későbbiekben – egy évtized távlatában – szükségük lehet kínai üzemre is, ha az értékesítés volumene még inkább Kína felé tolódik el, valamint ha az iparági szabályozások jelentősen változnak a világban.
A Porsche tavaly 272 162 járművet gyártott, amelyek közül közel 90 ezer darab került Kínába. Ugyanakkor érdemes megjegyezni azt is, hogy nem minden Porsche készül Németországban jelenleg sem. A Cayenne-t például Pozsonyban gyártják, és a Caymant és Boxer párost is gyártotta korábban Finnországban külsős partnerség révén a Valmet cég.
A Porsche hazai pályán egyébként az elektromos Taycan modell kapcsán 6 milliárd dolláros fejlesztést hajtott végre központi üzemében a Zuffenhausenben. Az első elektromos sportkocsijukból tavaly több mint 20 ezer darab kelt el. Az elektromos modellpaletta hamarosan bővül is a Taycan Cross Turismo típussal és az elektromos Porche Macan SUV-val.
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.
A rendszerváltás idejének hangulatát lehetett érezni abban a tömegben, ahol a legtöbben legfeljebb gyerekek voltak akkoriban.
A tömeg emberekből áll – őket mutatjuk meg külön-külön és együtt a HVG fotósainak szemével.
A Tisza Párt és a fővárosi csőd sem maradt ki.
Hatalmas. Ez minden idők legnagyobb Pride felvonulása. Ha nem hiszi, nézze meg a videókat.
Beszédek a 30. Budapest Pride-on.
A hatalom melegellenes politikája minden eddiginél több ellenzékit vitt ki az utcára – fogalmazott a Die Zeit tudósítójának egy Budapest Pride-résztvevő.
A Tisza elnöke szerint látszatpolitizálás folyik trükkök százaival és hazugságokkal.
Szerinte a kérdés csak az, ki akarja-e tenni annak a gyerekeit, amit az elmúlt tíz évben ő is átélt.
„Jó hazafi harcoshoz” méltón tette közzé, hogy 100 százalékos magyar érettségit tett.
Közéjük Charles Leclerc fért be.