Fotókon az érkezőben lévő megújult Porsche Cayenne

A német gyártó sportos divatterepjárójának hamarosan felvarrják a ráncait.

  • hvg.hu hvg.hu
Fotókon az érkezőben lévő megújult Porsche Cayenne

A Porsche 2002-ben leplezte le első szabadidő-autóját, a Cayenne-t, melynek 2010-ben jött ki a második-, 2017-ben pedig a harmadik generációja. Utóbbi mostanság érkezik el életciklusa feléhez, és megkapja az ilyenkor szokásos ráncfelvarrását.

A faceliftes Cayenne álcázófóliás prototípusait egy ideje már a közutakon tesztelik, és az ezekről készített kémfotók alapján egy orosz designer, Nikita Chuiko már most megmutatja nekünk, hogy körülbelül hogyan néz ki az újdonság.

Kolesa.ru / Nikita Chuiko

A ráncfelvarrt típus enyhén módosított fényszórókkal, hűtőráccsal és lökhárítóval, átdolgozott hajtásláncokkal és modernizált infotainment rendszerrel vág neki az előttünk álló éveknek.

Kolesa.ru / Nikita Chuiko

Az aktuális Cayenne belépőszintű modellje egy 340 lóerős és 450 Nm-es nyomatékú 3 literes turbós V6-os benzinmotort vonultat fel, mely 5,9 másodperces 0–100-as gyorsulást és 245 km/h végsebességet tesz lehetővé.

A Cayenne Turbo S E-Hybrid nevet viselő csúcsmodell 4 literes biturbó V8-as benzinmotorra épülő plug-in hibrid hajtása 680 lóerős, illetve 900 Nm-es produkciót ad elő. A 0-ról 100-ra 3,8 másodperc alatt katapultáló, hazánkban zöld rendszámos SUV gyorsulásának csak 295 km/h-nál szakad vége.

Porsche
Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.