850 lóerő talán már elég lesz a Porsche 911 Turbo S-ben
A sportkocsi új tuningváltozatának nyomatéka jelentősen meghaladja az 1000 Nm-t.
A sportkocsi új tuningváltozatának nyomatéka jelentősen meghaladja az 1000 Nm-t.
A Panamera külseje keveset változott, az újdonságok inkább a lemezek alatt keresendők.
Legalábbis, ha a kémfotókon látható masszív hátsószárnyak ebben a formában maradnak rajta.
Vissza-visszatér a "dízelbotrány", még ha jelen esetben nem is gázolajos motorok miatt.
Jelentős szélesítés, hatalmas kerekek és méretes hátsó szárny a Taycan Turbo S-en.
A német gyártó kanyarról kanyarra megmutatja az új sportszedán Nordschleifén előadott produkcióját.
Az 1500 lóerős hiperautó egy előzési manőver közben karambolozott a 911-es sportkocsival.
A német gyártó sportszedánja új körrekordot ért el a Nürburgring Nordschleifén.
A Taycant lehet szidni a nem túl nagy hatótávja miatt, viszont a gyorsulása minden sebességtartományban elképesztő.
A zuffenhauseni céget a legtöbb riválisától eltérően relatíve kis mértékben vetette vissza a világjárvány.
Az erőhiányban nem szenvedő szupergyors sportautókkal a cég központja elé parkoltak a szivárvány színeiben.
A Consumer Reports lemérte, hogy pontosan mire képes az új modellek fékrendszere.
Itt a megoldás azoknak, akik a Turbo S-t esetleg túl erősnek vagy túl drágának találják.
Az alig néhány példányban készült emelt sportkocsi értéke a 2 milliárd forintot is megközelítheti.
A Cayenne Turbo közel 1 000 lóerős példányát a német autópályán fogták vallatóra.
A tehetős új tulajdonosnak közel 1 millió euróba kerül majd az 90-es évek elejére történő visszarepülés.
A német gyártó több mint 750 lóerős villanyautója az Autobahnon villantotta meg a végsebességét.
Az amerikai gyártó nagyobb méretű elektromos szedánjával mostantól minden korábbinál nagy távolság tehető meg egy feltöltéssel.
Az olasz Ferrari F40 német riválisának egy alig használt példánya tűnt fel a színen.
Egy 70 millió forint feletti árú autóról beszélünk.