A mi autónk: teszten a kecskeméti új Mercedes CLA
Az elődjénél stílusosabb, kényelmesebb és okosabb a második generációs CLA, amit mi egy sportos külcsínű AMG Line csomagos, benzinmotoros változatban fogtunk vallatóra.
Az elődjénél stílusosabb, kényelmesebb és okosabb a második generációs CLA, amit mi egy sportos külcsínű AMG Line csomagos, benzinmotoros változatban fogtunk vallatóra.
Az új erőforrás alacsonyabb üzemeltetési költéséggel, szerényebb szén-dioxid-kibocsátással és nagyobb nyomatékkal kecsegtet.
A Forma–1-ben nem diadalmenet, amit a franciák mostanság bejárnak, de az utcai hibrid és elektromos technológiák fejlesztésében élen járnak.
Az utóbbi napok eseményeit nézve egyre többször merül fel a kérdés, hogy miért akarták a japánok elmeszelni Carlos Ghosnt, a korábban szinte istenített francia Nissan-főnököt? A bukott vezér szerdai sajtótájékoztatóján arról beszélt, hogy szerinte azért, mert a japánok úgy érezték: a külföldi főnök a világ legnagyobb autókonglomerátumát akarja létrehozni, és ebben ők csak másodhegedűsök lehetnének.
Ugyanabban a műfajban két egymástól homlokegyenest eltérő produkciót ad elő a két delikvensünk. Az egyik egyedibb és pörgősebb, a másik kényelmesebb és olcsóbb – jövünk a részletekkel.
Ezt a francia kisautót még a legcsúszósabb jeges útszakaszok sem hozzák zavarba, sőt!
A Renault román márkájának elérhető árú divatterepjárója a jelek szerint igen kelendő az európai piacokon.
A sportág nemzetközi szövetségének vezetőtestülete úgy ítélte meg, hogy nem engedélyezett segítséget vettek igénybe.
Az orosz gyártó új automata egysége az eddigieknél nagyobb komforttal és alacsonyabb fogyasztással kecsegtet.
Ennek az autónak a sofőrje vagy nem vette észre, vagy nem akarta észrevenni, hogy hova tette le a kocsiját.
Meglepően erős német-francia motor dolgozik ebben a román divatterepjáróban, amely olyan vehemensen mozog, mint egyetlen korábbi Dacia sem. Olcsó sportautó lett a Dusterből? Jövünk a válasszal.
Ennek az autónak a sofőrje alaposan kicentizte a parkolást. Vázoljuk, hogy pontosan mennyire.
A francia gyártó végletekig kihegyezett sportos kompaktjának alaposan megkérik az árát.
A Renault 4-es a maga idejében is igen kedvelt volt, de a bakancs formájú autó egy ilyen átalakítással talán meg inkább tetszetős.
A Clio dizájnelemeivel támadó francia újdonság nagyobb és egyben könnyebb lett az elődjénél.