szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Ebből a szupererős kivitelből nagyon keveset gyártottak, így alaposan meg is kérik a jó állapotú példányok árát.

A Renault Clio V6 a francia gyártó valaha készült egyik legkülönlegesebb modellje. A fejlesztők ugyanis kiszerelték a városi kisautó alaphelyzetben elöl található motorját, és inkább az első ülések mögé szereltek egy annál sokkal komolyabb erőforrást.

A Lagunából érkezett 3 literes V6-os szívó benzinmotor 230 lóerős teljesítményt ad le, ami a kicsi és könnyű karosszériával kombinálva 6,3 másodperces 0-100-as sprintidőt, illetve 235 km/h végsebességet tesz lehetővé.

A hátsó ülések nélküli középmotoros Clióból a 2000-es évek elején mindössze 1513 példány készült, melyek közül az egyik kiváló állapotban lévő darab most eladósorba került.

©

A mellékelt fotókon látható Clio V6-tal eddig valamivel több mint 80 ezer kilométert tettek meg. A 470-es sorszámú, 2002-ben készült kocsi november közepén kerül árverésre, ahol várhatóan mintegy 6,5-8 millió forintos áron cserél majd gazdát.

©

 

©
©
©
©

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!