Ha már unalmas a német szentháromság: vezettük az új Lexus RX-et
Kipróbáltuk, mire képes a Toyota luxusmárkájának legfrissebb, 313 lóerős hibrid divatterepjárója. Ami akár 7 személyes, államilag támogatott változatban is kapható.
Kipróbáltuk, mire képes a Toyota luxusmárkájának legfrissebb, 313 lóerős hibrid divatterepjárója. Ami akár 7 személyes, államilag támogatott változatban is kapható.
A listát a BMW, a Mercedes és a Toyota uralja, mely gyártók jelenleg 4-4-4 modellel esélyesek a díj elnyerésére, de akár a Tesla Model 3 is befutó lehet.
Bár első blikkre tanulmányautónak tűnhet, ez egy nagyon is sorozatgyártásra kész városi törpeautó.
A megnövelt teljesítményű újdonság rövidebb és szélesebb lett az elődjénél, és e közben némileg csökkent a tömege, illetve a fogyasztása.
Az első- és a második generációs Mirai külseje között semmi hasonlóságot nem lehet felfedezni. És milyen jól van ez így.
A japán gyártó felfrissítette népszerű crossover modelljét, mely mostantól nagyobb teljesítményű változatban is kapható.
A Toyota Supra és a BMW Z4 igen közeli rokonságban áll egymással, ez a magyarázata az egyedi visszahívásnak.
Nem csalás, nem ámítás, ezt a Toyotát tényleg pár perc alatt fel lehet tölteni. És bár villannyal megy az autó, mégsem árammal kell táplálni, hanem valami sokkal izgalmasabb anyaggal, amiből a végén aztán víz lesz.
A Xiaomi nemrégiben leleplezett zászlóshajó kategóriás készülékének alaposan megkérik az árát. Olyannyira, hogy abból akár már egy teljesen vállalható használt autót is vehetünk.
Egy hónap múlva iktatják be az új japán uralkodót, aki a jeles eseményen egy abszolút egyedi kocsiban fog megérkezni.
Az új kísérleti szolárcellák révén közel kétszeresére nőhet a környezettudatos japán autó villany-hatótávja.
Most már talán azok is elismerően csettintenek, akik eddig még az Z4 M40i miatt is csak fanyalogtak.
Ilyen egy rendes autófanatikus vezér, pályaversenyeken túl ralizik is.
Lassan odáig fajul a helyzet, hogy az új autók elejét teljes egészében egy gigantikus hűtőrács fogja kitenni.
A világ három legnevesebb autóversenyéből kettőt kipipált a pilóta.
Csupán egyetlen japán és két német márka tudott bekerülni a 100 legnagyobb értékű nemzetközi brand közé.
Közel másfél évtized után visszatért Európába a Toyota nagy szedánja, amelyből egyetlen hibrid változat kapható nálunk. Az első találkozás során rögtön megtettünk vele néhány száz kilométert és jövünk a tapasztalatokkal.
A légzsákok vezérlőpaneljének működését zavarhatják meg külső elektromos jelek, amely miatt adott esetben nem látja el a feladatát a biztonsági szerkezet.