Már 15 éve, hogy a Bugatti átlépte a 400 km/h-t
Másfél évtizede volt, hogy az 1001 lóerős Veyronnal először száguldottak 400 km/h feletti tempóval.
Másfél évtizede volt, hogy az 1001 lóerős Veyronnal először száguldottak 400 km/h feletti tempóval.
Még a fehér fényezés is feláras, de a digitális műszeregység a standard felszereltség részét képezi.
A kompakt SUV-ok mezőnyébe tartozó T-Roc esetében a nyitható tető felára közel 2 millió forint.
A német gyártó legfrissebb modellje egy kupésra faragott szabadidő-autó, ami várhatóan jövőre jut el hozzánk.
A hegyomlásnyi nyomatékú gázolajos erőforrást valós közúti körülmények mellett tesztelték.
A hetedik generációs Golf belső égésű motor nélküli zöld rendszámos változata a jelek szerint egy ideig még velünk marad.
Az autókkal az egészségügyi személyzet és a gyógyító eszközök szállításában nyújtanak segítséget.
Már komoly mennyiség készült az ID.3-ból, azonban a rengeteg hiba miatt a vásárlókhoz eddig egy példány sem juthatott el.
Első körben csak a közepes hatótávolságú ID.3-at lehet majd hazavezetni.
Jó néhány hétnyi késést követően mostantól már hazánkban is rendelhető az új generációs Golf.
Az első "igazi" Cupra erős benzinmotorral, illetve plugin hibrid hajtáslánccal rendelhető.
A nyolcadik generációs Golf erőhiányban nem szenvedő plugin hibrid változatával 60 kilométer lehet megtenni elektromosan.
A közel 250 lóerős wolfsburgi kompakt igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Az új Caddy egy az elsőtől az utolsó csavarig teljesen új fejlesztésű autó.
A német gyártó hamarosan leleplezi új GTD modelljét.
A készítők nem tettek mást, mint halk villanymotorra cserélték az oldtimer zajos belsőégésű motorját.
A Volkswagen új kompaktja igen biztonságosnak tűnik, de egy gond azért akad vele.
Mutatjuk a legnagyobb sebességet, amivel még biztonságosan megoldja a feladatot az új Volkswagen.