Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Bár sem a külseje, sem a belseje alapján nem igazán sejthető, az új Ford Explorer tulajdonképpen nem más, mint egy álruhás Volkswagen ID.4. Egy 340 lóerős összkerekes és nagy aksis példányt fogtunk vallatóra.
Szemrevaló formaterv, egyedi hangulatú utastér, high-tech kijelzővarázslat, korrekt hatótáv és relatíve kedvező ár. Felettébb ígéretesnek tűnik a BYD tisztán elektromos kompakt SUV-ja, az Atto 3, de vajon akadnak-e hátulütői?
Jelen tesztalanyunk maximálisan megfelel a kor kívánalmainak: tisztán elektromos hajtású és a szabadidő-autók ligájában focizik. Extra fűszer a duplamotoros összkerék-hajtás és a sportosan kupés hangvétel, de vajon mire képes a gyakorlatban a legerősebb ID.5?
A technika mindhárom esetben ugyanaz, azonban a körítés annyira eltérő, hogy laikusként akár teljesen önálló modellnek is tekinthető a Q4 e-tron, az Enyaq iV, illetve az ID.4. Melyik miben jobb, miben gyengébb? Jövünk a részletekkel!
Nem gyorsul úgy, mint egy Tesla, talán nem is olyan futurisztikus, mint akár egy Nissan Ariya, de összességben jól lőtték be a németek, milyen elektromos autó kellhet alapvetően az embereknek.
A Volkswagen egyik vezető tisztségviselője egy interjúban elismerte, hogy a nemrég bemutatott teljesen elektromos ID.4, amely a gyártó első teljesen globális piacra szánt elektromos SUV-ja, még korántsem nyereséges.