Videóra vette, ahogy lezuhan a repülőgépük
A drámai felvételen látszik, hogy füstöl a kisgép hajtóműve. A balesetben ketten életüket vesztették.
A drámai felvételen látszik, hogy füstöl a kisgép hajtóműve. A balesetben ketten életüket vesztették.
A repülőtér környékén élők valószínűleg órákon át tudnák sorolni, miért kényelmetlen ott lakni. (Igaz, arra is vannak érvek, miért kényelmes.) A legnagyobb gondot talán a zajszennyezés jelenti, ami a repülőtéri dolgozóknak is okozhat kellemetlenségeket. Az amerikai űrhivatalnál azonban kitaláltak valamit.
Öreg vadászrepülő nem vén vadászrepülő. A 35 éve szolgálatba állított MiG-ek régóta képesek érdekes produkciókra, ezekből mutatunk egy csokorral.
A McAfee kiberbiztonsági szakemberei nemrég szúrták ki, hogy a sötét weben szinte fillérekért lehet hozzájutni egy nagy repülőtér biztonsági kódjaihoz.
Az erős szél nem a landolásra készülő pilóták legjobb barátja, de a Transavia videóra vett járatán valószínűleg az utasok sem érezték kényelmesen magukat.
Újgenerációs ülőhelyfoglalást tett elérhetővé honlapján és alkalmazásaiban az Emirates – ezzel az első légitársasággá vált, amely digitális felületein VR technológiát alkalmaz. A honlap látogatói 3D-s, 360 fokos betekintést nyerhetnek az Emirates A380-as és Boeing 777-es járatainak belsejébe. A vállalat közlése szerint az utasok így megismerhetik ülőhelyüket és felfedezhetik a fedélzeti eszközök nyújtotta lehetőségeket.
Gyakoribbak a rák egyes fajtái az amerikai repülőgépek személyzete körében egy friss tanulmány szerint.
Mosolygó delfinként szeli majd az égi hullámokat az Airbus hatalmas terhek szállítására is alkalmas új modellje.
Sikeresen befejeződött a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 1-es futópályájának műszaki átvétele és a Légiközlekedési Hatóság is elégedett a beton felújításának műszaki színvonalával – közölte a légikikötőt üzemeltető Budapest Airport. A pályafelújítással egyidőben új, világszínvonalú műszeres leszállító berendezést (ILS) kapott a futópálya, ennek műszaki paramétereiről pedig egy kétnapos, ún. kalibráló repülésen győződtek meg a szakemberek.
Repülőn vagy hajón internetezni saját mobillal vagy számítógéppel – ha nem is olcsó, de egyre jobb az összeköttetés. Közben új életre kel a műholdas telefonálás is.
A jövőben nem lehet majd csak úgy drónokat reptetni az EU területén az Európai Parlament vonatkozó szabálytervezete szerint, ami azt is kimondja, hogy bizonyos kategória felett az irányítóknak képzésen kell átesniük, ha használni akarják légi eszközüket.
A Flightradar24 alkalmazásának segítségével játszottuk vissza a tegnap késő esti forgalmat.
Nem üzemszerű, de azért időnként előfordul az a műszaki hiba, amely miatt néhány órán át nem tudott repülőgépeket fogadni a budapesti Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér. A problémát normál esetben észre sem vehették volna az utasok – de most még éppen rosszkor jött.
Komoly jégesőbe keveredett az American Airlines egyik vasárnapi járata. A szerencsétlenül járt repülőgépről fényképek is nyilvánosságra kerültek. A meteorológusok értetlenül állnak az eset előtt.
Aki utazott már repülőgéppel, az pontosan tudja, hogy van egy tényező, ami talán még a pontos indulásnál is fontosabb az utasok számára – pláne akkor, ha nem egy rövid repülőútról van szó. Ez a dolog nem más, mint hogy mekkora hely áll rendelkezésre a sorok között, vagyis, hogy mekkora a lábtér.
Egy (földi) biztonsági kamera felvételei között megtalálták a Cubana CU 972-es számú járatát teljesítő repülőgép utolsó pillanatait.