Tíz perc alatt 100 kilométeres hatótáv nyerhető az új elektromos Mustanggal
A Ford villanymotoros szabadidő-autója picit késik, de a tervezettnél gyorsabb töltéssel debütál.
A Ford villanymotoros szabadidő-autója picit késik, de a tervezettnél gyorsabb töltéssel debütál.
A több mint 5 méter hosszú szabadidő-autó hibrid hajtáslánca 450 lóerős összteljesítményű.
A Google augusztustól nem jeleníti meg azokat a hirdetéseket a mobilos Chrome böngészőben, amelyek túlságosan sokat foglalnak le a telefon erőforrásából.
Kevesen emlékeznek arra, hogy a négykarikás gyártó már 1989-ben előrukkolt első benzines-villanyos modelljével.
A Tesla Model S kínai kihívója 600 kilométert meghaladó hatótávval kecsegtet.
A tisztán elektromos hajtásláncú személyautók európai piaca egy év alatt közel 70 százalékkal nőtt.
A néhány hónapon belül hivatalosan is leleplezendő villany-SUV 150-306 lóerős motorokkal készül majd.
A svéd márka újdonsága egy zéró károsanyag-kibocsátású nagy divatterepjáró.
Az újdonság nemcsak a RAV4-nél, hanem még a Land Cruisernél is hosszabb.
Visszafogott külső, korrekt helykínálat, komoly dinamika, nagy hatótáv, vállalható ár. Szinte minden együtt ahhoz, hogy a tisztán elektromos Niro sikeres lehessen, de vajon milyen autó a gyakorlatban?
Ma már nem feltétlenül kell sokat fizetnünk, ha nagykijelzős okostelefont szeretnénk vásárolni. Megnéztük mit tud a gyakorlatban a Galaxy S20+-nál jelentősen olcsóbb, de méret tekintetében nagyon hasonló Galaxy A51 és A71.
Ebből a praktikus elektromos autóból eredetileg többet gyártottak volna, erre azonban végül nem került sor.
A Volkswagen cseh márkájának legnagyobb divatterepjárója hamarosan fejlett plugin hibrid hajtáslánccal is elérhető lesz.
Az ígéretek szerint pár hét múlva megkezdődik a 408 lóerős elektromos autó európai forgalmazása.
A divatterepjárót kétféle kivitelben, egy-, illetve két motorral lehet majd megrendelni.
A retró divathullám jegyében fogant Fiat 126 koncepcióautó meghajtásáról villanymotor gondoskodik.
A kis Smartért elkért összegből akár egy komolyabb sportkocsit is lehetne vásárolni.
Az 1997-ben debütált első Prius óta eltelt évtizedekben a japán gyártó komoly hibrid tapasztalatokra tett szert.
A korábbiaknál több mint kétszer nagyobb aksikapacitással bír a franciák kisautója, mellyel ily módon akár már a városból is bátran ki lehet merészkedni. Akinek ez is kevés, annak egyelőre nem igazán való elektromos autó.
Ha akarjuk, hathengeres fenevadként nyomul előre, de ha úgy hozza a sors, akkor akár egy egész napig képes tisztán elektromosan araszolni a városi dugóban. Itt az új bajor svájci bicska, egyenesen Amerikából.