Jönnek az önvezető Ladák
A fejlett vezetéstámogató technológiákat nem maga az AvtoVAZ fogja kifejleszteni.
A fejlett vezetéstámogató technológiákat nem maga az AvtoVAZ fogja kifejleszteni.
A koronavírus miatt késve indulhat be a Mach-E sorozatgyártása, emiatt az öreg kontinensre várhatóan csak 2021-ben érkeznek meg az első autók.
Nemrégiben hajszál híján az Év Autója lett, hamarosan viszont véget érthet az Alpine A110 pályafutása.
A cég állítja: sem a vezérigazgató, sem az elnök nem sértett törvényt.
Ötvenötezer alkalmazottja van a Fiat Chrysler Automobiles konszernnek Olaszországban.
A PSA csoport gyártásért felelős alelnöke szerint „fokozatosan és biztonságosan” indítják meg a gyártást, „ez a két kritérium határozza majd meg az elkövetkező hetek és hónapok döntéseit”.
Meglepetésként érte a debrecenieket a bajor autógyár szerdai bejelentése a munkálatok elhalasztásáról, noha ezt korábbi hírek szerint már lehetett sejteni. Szijjártó Péter külgazdasági miniszter Debrecenbe megy, hogy a BMW vezetőivel tárgyaljon.
A koronavírus miatt nemcsak a gyártási, hanem a helyi értékesítési tevékenységek is teljesen leálltak.
Az 1997-ben debütált első Prius óta eltelt évtizedekben a japán gyártó komoly hibrid tapasztalatokra tett szert.
Öt hét szünet volt a cseh autógyártónál, a BMW-nél pedig bejelentették a menetrendet az újraindításra.
Az ID.3 első példányait az ígéretek szerint valamikor a nyáron vehetik majd át a vásárlók.
A Ladához visszatér az a típus, amelyet az elmúlt időkben egy másik cég árusított.
150 éve ezen a napon született Lenin, és 50 éve ennek alkalmából debütált az első Lada.
Közpénzből finanszírozott autóvásárlási kedvezmények bevezetését tervezi a német kormány a koronavírus-világjárványt megszenvedő autóipar támogatására, a Der Spiegel című hírmagazin szerint az év végéig 5 milliárd eurót (1750 milliárd forint) fordíthatnak erre a célra.
Tavaly ilyenkor közel 71 ezer autó gördült le a gyártósorokról, 99,7 százalékos a visszaesés.
Mindezt egybekötik azzal, hogy teljesen átálljanak az elektromos autók gyártására.
6,7 százalékkal nőtt a Mercedes magyar leányvállalatának profitja a válság előtti utolsó évben.
Innentől kezdve tényleg csak az egyedi dizájnban mutatkozna meg, hogy melyik autó melyik márkáé.
A Porsche úgy látja, hogy a néhány év múlva életbe lépő új szabályozás miatt a downsizing után upsizing jöhet.
A világjárvány keresztülhúzta az olasz sportkocsigyártó terveit, az új modellek bemutatása hónapokkal csúszik.