Az Opel retró villanyautóként támasztotta fel a legendás Mantát
Nem egy kis tuningcég, hanem maga az Opel készített restomod autót a régi sportkocsijából.
Nem egy kis tuningcég, hanem maga az Opel készített restomod autót a régi sportkocsijából.
Itt a megoldás azoknak, akik az i4 alapváltozatait nem tartják elég erősnek.
Sportosra hangolt szabadidőautó-formatervvel, erős elektromos motorokkal, 600 kilométert meghaladó hatótávval és tágas utastérrel támad az első teljesen hangtalan Ford Mustang. Jövünk a részletekkel és rengeteg fotóval.
Az eredeti Volkswagen Käferre erősen hasonlító újdonság nem meglepő módon egy új villanyautó.
Nagy akkumulátor és alacsony légellenállás teszi lehetővé a már-már dízelszintű hatótávot.
A világ egyik legolcsóbb elektromos autója hamarosan nyitható tetejű változatban is kapható lesz.
A "melyik a legjobb hajtáslánc?"-kérdésre első körben egy másik kérdéssel tudunk reflektálni: "hova és milyen célra vásárolnánk új autót?". Ha erre a kérdésre megvan a válasz, akkor kezdődhet a matekozás.
A kétféle változatban készülő újdonság 30 centiméterrel nagyobb tengelytávú, mint az ID.4.
Immár hazánkban is elérhető a típus szerényebb kapacitású akkumulátorral szerelt kivitele.
A stuttgarti gyártó legújabb elektromos autója a Kecskeméten gyártott A-osztály szabadidőautó változatára, a GLA-ra épül, és az ígéretek szerint akár 486 kilométert is képes megtenni csendben suhanva. Hogy ebből mennyit hoz a gyakorlatban, kiderül a tesztünkből.
Az eddig sem volt kérdés, hogy az olaszok nagyon értenek a designhoz, most viszont azt is bebizonyították, hogy a villanyautók gyártásához is konyítanak. Kicsi és nem túl erős, de egész messzire gurul és gyorsan megszerethető az új Fiat 500.
A futurisztikus külsejű és belsejű EQS elektromos autó forgalmazása a nyáron kezdődik meg.
A sportosra hangolt cseh elektromos autó kétféle változatban érkezett meg hazánkba.
Az alig 1,5 tonnás villanyautó az ígéretek szerint 450 km/h-val is képes száguldani.
Hazai utakon hajtottuk meg a design fronton régi szép emlékeket felidéző és egyben jövőbe repítő új Mokka tisztán elektromos hajtású változatát.
Az alapfelszereltségű hátsókerék-hajtású 77 kWh-os ID.4 reális hatótávja meghaladja a 400 kilométert.
A 2 másodperc körüli 0–100-as gyorsulásnak a vártnál jobban megkérik az árát.
Az iX legerősebb sportváltozata azok számára lehet jó választás, akik keveslik az alapmodell 500 lóerős teljesítményét.
A három villanymotort felvonultató újdonság 170 lóerővel gyengébb a pickup kivitelnél.
Az eddiginél közel 3 millió forinttal olcsóbban is vásárolhatunk mostantól ID.3 elektromos autót.