Picasso nélkül és már 8 fokozatú váltóval támad a Citroën népszerű családi autója
A francia gyártó tágas családi modellje egyrészt nevet váltott, másrészt kapott egy új automata váltót.
A francia gyártó tágas családi modellje egyrészt nevet váltott, másrészt kapott egy új automata váltót.
Nyugalom, nem tervezési hiba miatt, hanem szándékosan lett ilyen ez az amúgy igen sikeres francia kocsi.
Mutatjuk, hogy milyen lett a francia gyártó teljesen új fejlesztésű Passat-riválisa.
A francia gyártó igen komoly reményeket fűz vadonatúj szedánjához, amelynek igen komoly riválisokkal kell felvennie a harcot.
A feladat és az autó adott volt, ebből kellett kihozni a maximumot. A produkció viszont nem kicsit lett veszélyes.
A kanadai Québec tartományban elfogadtak egy indítványt , ami arra kötelezi a boltosokat, hogy többé ne köszönjenek úgy, hogy Bonjour, Hi. Legyen csak a bonjour. Eddig a kétnyelvű forma volt az elterjedt, de a tartományi törvényhozás a lépéssel meg akarta erősíteni a francia nyelv elsőbbségét
A Le Chef gasztromagazin által negyedszer összeállított Világ 100 legjobb séfje ranglista a minap látott napvilágot. Nagy meglepetés az idén sem történt, mivel a sor élére most is francia éttermek séfjei kerültek, s többségben vannak a toplistán is.
A PSA szerint az Opelnél sokkal rosszabb a helyzet, mint azt az adásvétel aláírásakor tudni lehetett.
Vonatokkal kezdte, aztán egy Boing 777-est is kidekorált, most meg a világ egyik legrégebbi cognac-házának palackjait öltözteti egy párizsi graffitis.
Hallottunk már néhány extravagáns leánykérésről, de ilyen F1-es felütésűvel eddig még nem találkoztunk.
A fénykép láttán egyetlen nagyon egyszerű és tömör kérdés merül fel bennünk: miért?
Az egyik legnépszerűbb francia kisautó következő kiadása igen komoly technikai fejlesztéseket fog felvonultatni. Remélhetőleg elérhető áron.
Ennek a szép emlékű nyitható tetős járgánynak a tulajdonosát nem igazán érdekelte, hogy hova és hogyan parkol le.
“Vive la France!” – a bor francia fővárosában minden az élet szeretetéről szól. Gyönyörű épületek, könnyed francia elegancia, nagypolgári, de mégis bohém hangulat. Vörösbor, sajt, osztriga és libamáj végtelen mennyiségben, az isteni francia desszertekről nem beszélve. S ha nem lenne elég, van még mit felfedezni a borvidéken, a mi kedvencünk a festői kisváros, Saint-Émilion lett. Gasztroturista Bordeaux-ban járt.
Ebben az apró francia villanyautóban nagyon komoly erő és versenypotenciál rejtőzik.
A Renaultéhoz hasonló koncepciót eddig még egyetlen más gyártónál sem láthattunk.
Már a bankkártyát, de még az okostelefont sem feltétlenül kell elővenni, ha valahol fizetni szeretnénk.
Itt a bizonyíték arra, hogy nemcsak a legújabb szupermodern autók bánhatnak kesztyűs kézzel a környezettel.
Ezúttal végre nem csapdostak rá folyton a dizájnerek kezére a Nissannál: a Micra külcsínje és belseje még sohasem volt olyan menő, mint most. De ezen túl vajon jó autó-e a franciáknál készülő városi járgány?
A tulajdonosnak lesz egy kis munkája, ha be kíván ülni a kocsijába és el szeretne hajtani vele.