Íme teljes pompájában a vadonatúj Peugeot 508
Mutatjuk, hogy milyen lett a francia gyártó teljesen új fejlesztésű Passat-riválisa.
Mutatjuk, hogy milyen lett a francia gyártó teljesen új fejlesztésű Passat-riválisa.
A francia gyártó igen komoly reményeket fűz vadonatúj szedánjához, amelynek igen komoly riválisokkal kell felvennie a harcot.
A kanadai Québec tartományban elfogadtak egy indítványt , ami arra kötelezi a boltosokat, hogy többé ne köszönjenek úgy, hogy Bonjour, Hi. Legyen csak a bonjour. Eddig a kétnyelvű forma volt az elterjedt, de a tartományi törvényhozás a lépéssel meg akarta erősíteni a francia nyelv elsőbbségét
A PSA szerint az Opelnél sokkal rosszabb a helyzet, mint azt az adásvétel aláírásakor tudni lehetett.
Hallottunk már néhány extravagáns leánykérésről, de ilyen F1-es felütésűvel eddig még nem találkoztunk.
A fénykép láttán egyetlen nagyon egyszerű és tömör kérdés merül fel bennünk: miért?
Az egyik legnépszerűbb francia kisautó következő kiadása igen komoly technikai fejlesztéseket fog felvonultatni. Remélhetőleg elérhető áron.
Ennek a szép emlékű nyitható tetős járgánynak a tulajdonosát nem igazán érdekelte, hogy hova és hogyan parkol le.
A Renaultéhoz hasonló koncepciót eddig még egyetlen más gyártónál sem láthattunk.
Már a bankkártyát, de még az okostelefont sem feltétlenül kell elővenni, ha valahol fizetni szeretnénk.
Itt a bizonyíték arra, hogy nemcsak a legújabb szupermodern autók bánhatnak kesztyűs kézzel a környezettel.
Ezúttal végre nem csapdostak rá folyton a dizájnerek kezére a Nissannál: a Micra külcsínje és belseje még sohasem volt olyan menő, mint most. De ezen túl vajon jó autó-e a franciáknál készülő városi járgány?