Patika állapotú a legdrágább eladó itthoni régi Dacia, mutatjuk
Ez az öregecske román személyautó sokkal több egyszerű közlekedési eszköznél, valódi muzeális értéket képvisel.
Ez az öregecske román személyautó sokkal több egyszerű közlekedési eszköznél, valódi muzeális értéket képvisel.
Mutatunk egy a korát abszolút megelőző kiváló családi autót, amire ülései száma alapján járna a 2,5 milliós kevdezmény. De nem új autó, ezért kiesik a pixisből.
Személyekkel megpakolva, biciklikkel és csomagokkal teletömve is nyúztuk a legújabb oroszlános típust, melynek akkora a beltere, hogy még egy rögtönzött kispályás focimeccset is tudtunk benne tartani. Nem mellesleg a 7 ülésesekre járó állami támogatás is igényelhető rá.
A francia gyártó ezen újdonságában már egyáltalán nincs kormány és pedálsor – fókuszban az autonóm közlekedés.
Ritkán találkozni olyan kívül-belül izgalmas autóval, mint amilyen a francia márka új zászlóshajó modellje. Nem kevés bátorság kell manapság egy ilyen típus piacra dobásához, és emiatt még a hibák felett is könnyebben szemet lehet hunyni.
A Saint Tropez-i időjárás jobban passzolt volna a nyitott tetős kocsihoz, mint a budapesti, de így is komoly élmény volt kipróbálni a Méharit.
Egyelőre még nem tudni, hogy mennyit kell várni a két új változatra, mi viszont már most megmutatjuk, hogyan nézhetnek ki.
A legújabb 508-as nemcsak sportos, hanem egyben környezettudatos is. Felettébb izgalmasnak tűnik a franciák új koncepciója.
A sokak által egyszerűen csak mini-Megane-nak becézett új Clióból ilyen lehet a felpaprikázott RS változat.
A francia gyártó 7 év után küldi nyugdíjba az előző Cliót, amelyet a most leleplezett ötödik generációs verzió követ a sorban.
A franciák városi kisautója a Volvókéhoz hasonló állított tabletet kapott a műszerfal közepére.
Hiába készült belőle sok-sok millió példány, a patika állapotnak ma már alaposan megkérik az árát.
A Smart ForFour testvérmodelljének a külcsínje nem sokat változott, de a technika persze modernebb lett.
Attól függ, hogy inni vagy enni akarjuk. Mert a pohárba a karthauzi szerzetesek gyógynövényes likőrje, a Chartreuse kerül. A tányérra pedig egy zöldség alapú fogás, amelyet a derék vega szerzetesekről neveztek el. Az évszázadok során bámulatos átváltozásra lett képes, olyannyira, hogy most a Bocuse d'Or világot jelentő porondjára lép.
A francia tulajdonban lévő villám logós, német márka izgalmas két esztendő elé néz, egymás után érkeznek majd az új modellek.
A víz nemcsak a rozsdásodás révén, hanem nagy nyomással is komoly veszélyt jelenthet a négykerekűekre.
Ebből a szupererős kivitelből nagyon keveset gyártottak, így alaposan meg is kérik a jó állapotú példányok árát.