Magyarországon a felfrissített új 5-ös BMW
A modernizált technikával támadó középkategóriás szedán hazai alapára 14,75 millió forint.
A modernizált technikával támadó középkategóriás szedán hazai alapára 14,75 millió forint.
A 800 lóerőnél erősebb Sian Roadsterből kevesebb mint 20 példány fog készülni.
Méret tekintetében az újdonság a C-HR és a RAV4 közé ékelődik be.
4,8 millió forinton nyit itthon az elődjénél picit rövidebb, de belül tágasabb és kevesebbet fogyasztó új Yaris.
A Toyota luxusmárkája kívül és belül is módosított a modellen, amely a Mercedes S-osztály kategóriájában szerepel.
A minden további nélkül zöld rendszámozható újdonság elektromos hatótávja megközelíti a 70 kilométert.
Vagányabb külsővel, szerényebb fogyasztással és továbbfejlesztett biztonsági megoldásokkal támad a japán kisautó.
A biturbó V6-os benzinmotor mellett egy kis villanymotor és egy lítium-ion akkumulátor is helyet kapott.
3,5 liter. A fejlett hibrid hajtásláncnak köszönhetően konkrétan ennyit fogyasztott az első rövid városi próbánkon a Honda praktikus új kisautója.
A népszerű kompakt 48 V-os lágyhibrid rendszert és digitális műszeregységet kapott.
Ez a lassan oldtimer-korba lépő japán terepjáró ma már abszolút nem nevezhető politikailag korrektnek.
Az ultrakompakt SUV a korábbinál fejlettebb lágyhibrid hajtásláncot kapott, csökkent a fogyasztása, kicsit lomhább lett, az ára pedig félmillió forinttal emelkedett.
A középkategóriás modell legolcsóbb változata 16,7 millió forintba kerül.
A kompakt szedánt kívül és belül egyaránt átdolgozták a Toyota prémium márkájánál.
A bajor gyártó vegyes hajtásláncú újdonságát az ígéretek szerint minden korábbinál ritkábban kell majd töltőre dugni.
A hatalmas luxuslimuzin ABT által kezelésbe vett változata sportkocsikat megszégyenítően gyorsul.
A mintegy 2,5 tonna tömegű SUV eladási mutatóival elégedett lehet a VW konszern kékvérű brit márkája.
A továbbfejlesztett lágyhibrid hajtású Ignis első példányai még ebben a hónapban megérkeznek Magyarországra.
A BMW megtartotta ígéretét: a Studie Concept 4 túlméretezett "veséi" a sorozatgyártású 4-es szériának is a szerves részét képezik.
Ritka az olyan villanyautó, amelynek vezetése nemcsak egyenesben, hanem kanyargós utakon is élmény számba megy. A Mini első tisztán elektromos modellje viszont abszolút ilyen. Teszten a zöld rendszámos közúti gokart.