Az új etalon: leleplezték a teljesen új Mercedes S-osztályt
Szuperfejlett fedélzeti elektronikával, komoly négykerék-kormányzással és minden korábbinál nagyobb luxussal támad a stuttgartiak zászlóshajó modellje.
Szuperfejlett fedélzeti elektronikával, komoly négykerék-kormányzással és minden korábbinál nagyobb luxussal támad a stuttgartiak zászlóshajó modellje.
Itt a megoldás arra az esetre, ha az új Ford Explorert esetleg nem találjuk elég prémium kategóriásnak.
Gigantikus mérete ellenére nagyon tud menni a Ford zászlóshajó kategóriás SUV-ja, ráadásul relatíve keveset fogyaszt, zöld rendszámot kap és nagycsaládos támogatás is igényelhető rá. Kipróbáltuk az új Explorert.
A Panamera külseje keveset változott, az újdonságok inkább a lemezek alatt keresendők.
Ha valaki nem tartozik a Ferrari belső vásárlói körébe és gyorsan szeretne egy SF90 Stradalét, annak nagyon-nagyon mélyen a zsebébe kell nyúlnia.
Az újdonság jelentősen többe kerül, mint az elődje, cserébe viszont többet is tud.
Érkezőben a Ford Mondeo és az Opel Insignia legfőbb riválisa, melyet már Csehországban fognak gyártani.
A V12-es benzinmotorra épülő hibrid hajtásláncú autó sok mindennek nevezhető, csak olcsónak nem.
A Mercedes-AMG One sokat késett, de a tehetős vásárlók számára vélhetően megérte a várakozás.
A bajor gyártó hamarosan felvarrja a 3 éve debütált középkategóriás SUV ráncait.
Az újdonság hivatalos fogyasztási értéke 2,1-2,4 liter benzin 100 kilométeren. Az első 100 kilométeren, amiből közel 60 kilométert elektromosan tesz meg az autó.
Ilyen rövid idő alatt 0-ról 100-ra felgyorsulni is komoly teljesítménynek tekinthető, de a Renault 4,3 másodperc után már 200-zal száguld.
Az elődjénél rövidebb és könnyebb japán kisautó úgy fogyaszt kevesebbet a korábbiaknál, hogy közben az ereje megnőtt és vezetési élmény fronton is az előnyére változott.
Egy darabka ralitörténelem ez a hófehér közúti versenyautó, mely egyenesen a 90-es évek közepére repít vissza bennünket.
Érkezőben a stuttgarti gyártó zászlóshajó modelljének legerősebb AMG kivitele.
A tavaly tavasszal leleplezett SF90 Stradale első példányait várhatóan csak az év végén vehetik át a megrendelők.
A csillagos stuttgarti márka divatterepjárójának V8-as biturbó motorját alaposan túlhúzták.
A praktikus karosszériaváltozat felára mintegy 0,6–1,2 millió forint a szedánhoz képest.
A francia gyártó környezettudatos hajtásláncú újdonsága háromféle felszereltségi szinttel érhető el.
A japán gyártó környezettudatos hajtásláncú divatterepjárója limitált szériás kivitellel gazdagodott.