Az új Mercedes G-osztály újraértelmezi a "fával gazdagon díszített" fogalmát
Egy lehetséges alternatíva azoknak, akik a Mercedes ikonikus terepjáróját eddig esetleg túl hétköznapinak vagy unalmasnak találták.
Egy lehetséges alternatíva azoknak, akik a Mercedes ikonikus terepjáróját eddig esetleg túl hétköznapinak vagy unalmasnak találták.
A koronavírus miatt nem élőben, hanem online leleplezett újdonság mozgatásáról 4- és 6-hengeres motorok gondoskodnak.
A légbuborékban tárolt bajor youngtimer remek V8-as motorja révén vélhetően komoly élvezetet okoz majd új tulajdonosának.
A bajor gyártó hivatalosan is megerősítette, hogy a négyféle hajtáslánccal érkező 7-es sorozat legerősebb kivitelében már nem lesz belsőégésű motor.
Szinte új volt ez a divatterepjáró, amikor frontálisan ütköztek vele, és egy elszánt autószerelő úgy döntött, új életet lehel bele.
Alig több mint 70 ezer kilométert tettek csak meg ezzel a 22 éves fullextrás német luxusautóval.
Az autópályák új királyának ígérkezik ez a kereken 1 000 Nm nyomatékú motorral szerelt új Flying Spur.
A mintegy negyedmilliárd forintos divatterepjáró kívül-belül abszolút polgárpukkasztóra sikeredett.
Az 585 lóerős AMG G63-nál jelentősen erősebb újdonság külsejét és belsejét is a fekete-arany színvilág uralja.
A Continental GT Mulliner Convertible azoknak készült, akik az alapmodellt esetleg túl hétköznapinak tartják.
Ez az erőhiányban abszolút nem szenvedő járgány aszfalt helyett inkább terepen érzi igazán jól magát.
A V8-as biturbó erőforrással szerelt újdonsággal kevesebb, mint 4 másodperc alatt letudható a 0-100-as gyorsulás.
Megérkezett hazánkba a zöld rendszámos e-tron SUV sportosabbra rajzolt legújabb változata.
A kabrió kivitelű W111-es Mercedes a 70-es évek elején látta meg a napvilágot és azóta nagyon vigyáztak rá.
A Daimler hivatalosan is bejelentette, hogy 2020-ban leleplezi flagship kategóriás luxusautójának új generációját.
Az Audi A8 legsportosabb változatának hazai alapára meghaladja a 40 millió forintot.
Ez az a jármű, ami mellett még a BMW X7 is szerénynek tűnik.
Stuttgartban egy az S-osztályban lévő V12-es csúcsmotornál is sokkal komolyabb erőforrást terveztek.
A luxusszegmensben a német prémiummárka vezet az oroszoknál, ahol egyébként összességében nem meglepő módon még mindig messze Ladából adják el a legtöbbet.
Az újdonság 70 lóerővel erősebb és 7 millió forinttal drágább az M850i-nél.