Kék villogós páncélozott új A8-assal rukkolt elő az Audi
A hatalmas és igen nehéz luxusautó mozgatásáról egy biturbó V8-as erőforrás gondoskodik.
A hatalmas és igen nehéz luxusautó mozgatásáról egy biturbó V8-as erőforrás gondoskodik.
A stuttgarti gyártó hamarosan hivatalosan is leplezi zászlóshajó modelljének hetedik generációját.
Ez az egykori csúcskategóriás Audi egyenesen a rendszerváltás korába repít vissza bennünket.
Némi öröm az ürömben, hogy a szerény lökettérfogatú erőforrás legalább nem három-, hanem négyhengeres.
Az Audi kupésra faragott hatalmas divatterepjárójának nyomatéka messze meghaladja az 1000 Nm-t.
Ha akarjuk, hathengeres fenevadként nyomul előre, de ha úgy hozza a sors, akkor akár egy egész napig képes tisztán elektromosan araszolni a városi dugóban. Itt az új bajor svájci bicska, egyenesen Amerikából.
45 éve látott napvilágot a W116-os széria zászlóshajó kategóriás kivitele.
A bent ülőknek semmi baja sem lehet, ha 10 méterről 7,62 milliméteres golyók záporoznak feléjük.
Az autók királya még mindig nem szabadidő-autó, hanem egy nagy limuzin! Sok mindenért lehet kárhoztatni a Bentley-t – például éppen a divatterepjárójuk miatt –, de azt el kell ismerni: a Flying Spur minden részletében ott van a hagyományos uralkodói fölény. Kölcsön kaptuk, kipróbáltuk.
Vajna Tímea hosszú időn át hirdette eladásra a Lamborghinijét. Ez, valamint az eladás híre is az Instagramról derült ki.
A látványosan kiszélesített, méretes divatterepjáró motorjának teljesítménye meghaladja az 500 lóerőt.
A nem sokkal az ezredforduló után legyártott SL 600 motorházteteje alatt egy kiváló 6 literes erőforrás található.
A bajor gyártó sportosan kupésra faragott szabadidőautója zárójelbe helyezi a józan észt és a praktikumot. Hiába egy 2,3 tonnás hegyomlás, mégis úgy gyorsul, mint egy M4 kupé – kipróbáltuk.
Egy lehetséges alternatíva azoknak, akik a Mercedes ikonikus terepjáróját eddig esetleg túl hétköznapinak vagy unalmasnak találták.
A koronavírus miatt nem élőben, hanem online leleplezett újdonság mozgatásáról 4- és 6-hengeres motorok gondoskodnak.
A légbuborékban tárolt bajor youngtimer remek V8-as motorja révén vélhetően komoly élvezetet okoz majd új tulajdonosának.
A bajor gyártó hivatalosan is megerősítette, hogy a négyféle hajtáslánccal érkező 7-es sorozat legerősebb kivitelében már nem lesz belsőégésű motor.
Szinte új volt ez a divatterepjáró, amikor frontálisan ütköztek vele, és egy elszánt autószerelő úgy döntött, új életet lehel bele.
Alig több mint 70 ezer kilométert tettek csak meg ezzel a 22 éves fullextrás német luxusautóval.
Az autópályák új királyának ígérkezik ez a kereken 1 000 Nm nyomatékú motorral szerelt új Flying Spur.