77, azaz hetvenhét kilométerrel árulják ezt a bukólámpás 34 éves Volvót

Íme egy igazi négykerekű időgép, ami a 80-as évek közepére repítheti vissza új gazdáját.

  • hvg.hu hvg.hu
77, azaz hetvenhét kilométerrel árulják ezt a bukólámpás 34 éves Volvót

1986-ot írtunk, amikor a Volvo piacra dobta az egyedi vonalvezetésű 480-as modelljét, mely aztán egészen 1995-ig gyártásban maradt a hollandiai Bornban. A bukólámpás svédből ma már egyre nehezebb jó állapotú példányt találni, mi azonban most ráleltünk egy gyakorlatilag gyári újnak tekinthető és éppen új gazdára váró példányra.

Classicdriver

A mellékelt fotókon látható példány 1986-ban hagyta el a gyártósort, és azóta mindössze 77, azat hetvenhét kilométert tettek meg vele.

Classicdriver

A Belgiumban 22 450 eurós, vagyis átszámítva mintegy 7,6 millió forintos áron kínált kéziváltós oldtimer érdekessége, hogy egy sorozatgyártás előtti példány. Az autó a 184-es számot viseli magán, az első sorozatgyártású Volvo 480-as pedig a 364-es sorszámot viselte magán. A típusból egyébként kevesebb, mint 80 ezer példány készült.

Classicdriver
Classicdriver
Classicdriver
Classicdriver
Classicdriver

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

Valter Attila: Olyan versenynap nincs, hogy nem fáj

„A bukásoktól, brutális sérülésektől való félelem folyamatosan bennem van” – meséli Valter Attila országútikerékpár-versenyző a Penge podcast legújabb adásában, ahol arról is beszélget Szilágyi Áronnal és Kenyeres Andrással, hogy milyen gondolatok futnak át az agyán egy esés után, mekkora nyomást jelentett számára a 2021-es berobbanása, és milyen hatással vannak rá a kommentek.