Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Mivel nem tudni, hogy mikor indulhat el újra az üzemelés, a társaság megkezdte a tárgyalásokat a német, svájci, osztrák és belga kormánnyal egy pénzügyi mentőcsomag részleteiről.
Jelentősen romlott a Lufthansa Group első negyedéves pénzügyi eredménye az előzetes adatok alapján, amelyet a társaság csütörtökön közölt. A Lufthansa, a Swiss, az Austrian Airlines, a Brussels Airlines és az Eurowings légitársaságot magába foglaló csoport az első negyedévben 6,4 milliárd euró bevételre tett szert, ami azt jelenti, hogy 18 százalékkal kevesebb bevételből tudott gazdálkodni, mint egy évvel korábban.
Csak márciusban 47 százalékkal esett a bevétel mértéke a koronavírus-járvány miatt. A csoport üzemi eredménye ezek után 1,2 milliárd eurós veszteség lett, egy évvel korábban még 336 milliós veszteséggel zárt.
Jelenleg 4,4 milliárd euró szabad készpénzállománya van a cégnek, de mivel nem tudni, hogy mikor indulhat el újra az üzemelés, a társaság megkezdte a tárgyalásokat a német, svájci, osztrák és belga kormánnyal egy pénzügyi mentőcsomag részleteiről.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
Az Onet és Bloomberg úgy tudja, elismernék az orosz területi nyereségeket.
A kabinet szerint kiemelt nemzetgazdasági érdek fűződik a dunakeszi járműgyártás fenntartásához.