Mérnöki remekmű: így visít az Aston Martin elképesztő új V12-es motorja – videó
A kékvérű brit gyártó érkezőben lévős hiperautójának hangja leginkább a korábbi F1-es torpedók hangjához hasonlítható.
A kékvérű brit gyártó érkezőben lévős hiperautójának hangja leginkább a korábbi F1-es torpedók hangjához hasonlítható.
A kereken 300 lóerős vadonatúj 718 T kupé és roadster változatban is elérhető, és igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Az M2 Competition a valaha készült egyik legélvezetesebb BMW, mely az M4-ből érkezett motorral igen komoly produkciót ad elő.
Ha valaki több száz millió forintot költ el egy hiperautóra, annak az igen magas javítási költségeken sem szabad meglepődnie. Vázoljuk a Bugatti szervizdíjait.
Az amerikai gyártó érkezőben lévő villanymotoros roadstere padlógázra szó szerint az ülésbe préseli az embert.
A teljesen új fejlesztésű roadster alapmodellje közel 200 lóerős, és valamivel 15 millió forint alatt már a miénk lehet.
A GT-R ötvenedik születésnapjára készített koncepcióautó végleges változatával hamarosan akár a közutakon is találkozhatunk.
A 720S alapjaira épülő nyitható tetejű sportautó jelentősen könnyebb, mint legfontosabb olasz riválisa.
London a végletek városa. Van ahol nagyon piszkos és koldusoktól hemzsegő, és van ahol a száz négyzetméterre eső hiperautók mennyisége valami egészen elképesztő.
Egy méregdrága sportkocsi is megirigyelné ennek a traktornak a fényezését. Kérdés, hogy valaha szántananak-e majd vele?
Remekül hangzik, hogy két méregdrága négykerekű is jár az ingatlan mellé, de persze a komplett szettnek alaposan megkérik az árát.
Teljesen biztos, hogy az ikonikus sportkocsi alternatív hajtáslánccal is elérhető lesz, de erre néhány évet még várnunk kell.
Az egyenruhások vélhetően örömmel huppannak majd be az extravagáns rendőrautó volánja mögé.
Mostantól akár a hazai utakon is lehet majd látni egy magyar rendszámos és közel 600 lóerős NSX-et. A tulajdonost irigyeljük is, meg nem is, a szervizelés ugyanis nem lesz egyszerű.
A stuttgarti gyártó apró finomításokat hajtott végre kupé sportkocsiján, melyből többek közt egy pályahasználatra szánt új változat is érkezett.
A kifutó Porsche 911-es utolsó kiadása olyan brutálisra sikerült, hogy nem is engedik közútra. Az újdonság még a GT2 RS-nél is komolyabb produkciót ad elő.
Az új 911-es kicsit szélesebb, 30 lóerővel erősebb és sokkal okosabb lett, mint az elődje.
Nem szép, de hasznosnak tűnik a parkolási párna.
Ezzel a kékvérű új brit sportautóval akár 300 km/h feletti sebességgel is lehet száguldani. Pedig több mint 2,4 tonnás.
Kompakt, könnyű és igen komoly teljesítményű ez a bajor sportautó, mely kizárólag hátul hajt.