Íme a Mercedes-AMG legszigorúbb 4 ajtós kupéja
Az Aero Packkal felvértezett stuttgarti szedán már álló helyzetben is komoly dinamikát sugároz magáról.
Az Aero Packkal felvértezett stuttgarti szedán már álló helyzetben is komoly dinamikát sugároz magáról.
Könnyen kikövetkeztethető, hogy vajon miről szólhat egy sportkocsi-gyártó "Merry Driftmas!" című ünnepi videója.
A kereken 300 lóerős vadonatúj 718 T kupé és roadster változatban is elérhető, és igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Az M2 Competition a valaha készült egyik legélvezetesebb BMW, mely az M4-ből érkezett motorral igen komoly produkciót ad elő.
A teljesen új fejlesztésű roadster alapmodellje közel 200 lóerős, és valamivel 15 millió forint alatt már a miénk lehet.
A kékvérű brit gyártó érkezőben lévős hiperautójának hangja leginkább a korábbi F1-es torpedók hangjához hasonlítható.
A GT-R ötvenedik születésnapjára készített koncepcióautó végleges változatával hamarosan akár a közutakon is találkozhatunk.
A 720S alapjaira épülő nyitható tetejű sportautó jelentősen könnyebb, mint legfontosabb olasz riválisa.
London a végletek városa. Van ahol nagyon piszkos és koldusoktól hemzsegő, és van ahol a száz négyzetméterre eső hiperautók mennyisége valami egészen elképesztő.
Egy méregdrága sportkocsi is megirigyelné ennek a traktornak a fényezését. Kérdés, hogy valaha szántananak-e majd vele?
Remekül hangzik, hogy két méregdrága négykerekű is jár az ingatlan mellé, de persze a komplett szettnek alaposan megkérik az árát.
Teljesen biztos, hogy az ikonikus sportkocsi alternatív hajtáslánccal is elérhető lesz, de erre néhány évet még várnunk kell.
Az egyenruhások vélhetően örömmel huppannak majd be az extravagáns rendőrautó volánja mögé.
Mostantól akár a hazai utakon is lehet majd látni egy magyar rendszámos és közel 600 lóerős NSX-et. A tulajdonost irigyeljük is, meg nem is, a szervizelés ugyanis nem lesz egyszerű.
A stuttgarti gyártó apró finomításokat hajtott végre kupé sportkocsiján, melyből többek közt egy pályahasználatra szánt új változat is érkezett.
A kifutó Porsche 911-es utolsó kiadása olyan brutálisra sikerült, hogy nem is engedik közútra. Az újdonság még a GT2 RS-nél is komolyabb produkciót ad elő.
Az új 911-es kicsit szélesebb, 30 lóerővel erősebb és sokkal okosabb lett, mint az elődje.