Rázós ügy: ezek a legszélesebb, úthengerszerű autógumik
A sportkocsik, illetve a hagyományos autótuning egyik alapvető eleme a széles kerék, de vajon melyek a legszélesebb autógumik?
A sportkocsik, illetve a hagyományos autótuning egyik alapvető eleme a széles kerék, de vajon melyek a legszélesebb autógumik?
Ebből az olcsó kis román autóból garantáltan nem fog szembejönni minden sarkon egy példány.
A 80-as években keveseknek adatott meg, hogy beüljenek egy kupé Skodába, és mostanra tovább csökkent ennek esélye, hiszen mára alig maradt meg néhány jó állapotú példány. Mutatunk egyet.
Vázoljuk, hogy milyen komoly munkát végez a legújabb Lamborghini aktív aerodinamikai rendszere. Mozgó szárnyak, spoilerek és légzáró elemek minden mennyiségben.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos hiperautót a tehetős vásárlójelöltek már meg is tekinthették.
A mindössze néhány példányban gyártandó négykarikás szupersportkocsi közúton is használható, de egyértelműen inkább versenypályára termett.
Ez a Murcielago SV a megszólalásig hasonlít az olasz gyártó eredeti 670 lóerős sportkocsijára.
A svéd autómárka megnyitotta új központját a svédországi Göteborgban.
A Renault egyik vezető munkatársa talált némi párhuzamot az olcsó román SUV és az ikonikus amerikai izomautó között.
Ilyen egy egyedi vonalvezetésű, régi vágású V8-as német izomautó a közelmúltból, melyből 1000 Nm-es tisztán elektromos változat is készült. Mutatjuk az SLR utódját és a GT elődjét.
Szépen csendben hazánkba érkezett egy komolyabb 911-es különítmény, melynek csúcsragadozója a 700 lóerős GT2 RS.
Az énekes nem titkoltan rajong a szép és gyors autókért, most éppen egy hófehér Huracánt használ.
MGU-K és MGU-H. Eddig csak a Forma–1-ben hallhattunk róluk, de most egy utcai autóba is bepakolta ezeket a Nissan prémium márkája.
A bajor gyártó alig pár órával az új generációs 3-as modell leleplezése után megmutatta a sorozat agresszív megjelenésű változatát is.
Nyitható tetejű és kupé változatban is kipróbáltuk az Audi legkeményebb sportkocsiját. Azt az autót, amelynek még akkor is 5 hengere működik, ha a környezettudatosság jegyében minden második éppen pihen.
A tervek szerint 2019-ben debütálhat a McLaren 600LT Spider, ami hasonló képességekkel bír majd, mint a 600LT.
A közel 900 millió forintos Project One már több száz órányi tesztelésen van túl, az első példányait pedig az eredeti terveknek megfelelően jövőre vehetik majd át a tehetős vásárlók.
Ilyen népes és változatos mezőny igen ritkán szokott feltűnni a gyorsulási versenyeken.