Hogyan lehetnek nullacsillagos töréstesztű új autók az utakon?
A biztonság az egyik legjellemzőbb terület, amelyen spórolni tudnak a gyártók, ha piacképes járműveket akarnak eladni szegényebb országokban.
A biztonság az egyik legjellemzőbb terület, amelyen spórolni tudnak a gyártók, ha piacképes járműveket akarnak eladni szegényebb országokban.
A független európai szervezetként működő EuroNCAP 2020-ban jóval kevesebb autó töréstesztjét végezte el, mint az elmúlt években. A mennyiséggel ellentétes irányban változott a minőség: az eddigieknél jóval szigorúbb szempontok alapján pontozták a modelleket, ami azt is jelenti, hogy a most 5 csillagot szerzett autók még a 2019-es legjobbaknál is biztonságosabbak lehetnek.
Az amerikai cég önvezető rendszere "mérsékelt szintű" besorolást kapott biztonság szempontjából a legnagyobb európai, személyautó biztonsági teszteket végző szervezettől.
A Honda új fejlesztésű légzsákja az ígéretek szerint minden korábbinál nagyobb védelmet biztosít.
Talán bele sem gondolunk, hogy egy furgonban hátulról mekkora veszély jöhet.
Nagyon erős lett a biztonságos autók mezőnye 2019-ben, a független európai szervezetként működő EuroNCAP összesen 59 autó töréstesztjét végezte el idén, és ebből 41 modell kapta meg a maximális, öt csillagos értékelést. Jó hír, hogy három csillagnál rosszabbra egyetlen autót sem értékelt a szervezet.
A Volkswagen új kompaktja igen biztonságosnak tűnik, de egy gond azért akad vele.
Az eddigi legmagasabb értéket érte el a Mazda CX-30 a legismertebb európai törésteszten.
A felvétel ugyan sokkoló, de azt bizonyítja, hogy az elektromos autók körülbelül ugyanolyan biztonságosak, mint hagyományos hajtásláncú társaik.
Látványos videón mutatja be a Mercedes, hogy 1959-től napjainkig hogyan fejlődtek a töréstesztek, és szereztek egyre több információt a mérnökök.
Vázoljuk, hogy milyen védelmet nyújtanak az utasaiknak a szocialista blokkból származó, ma már oldtimer korú autók.
Amennyiben ebben a német divatterepjáróban foglalunk helyet, akkor a lehető legnagyobb biztonságban vagyunk.
Néhány YouTuber olyan próbának vetette alá a Galaxy S10 Plust, melyben a legendás Nokia 3310-essel kellett megmérkőznie. A tortúrából előbbi került ki győztesen, de nem azért, mert gyorsabb volt nála.
Egy üzemanyagcellás autó több száz barra töltött hidrogéntartályaival szemben jó, ha megvan a bizalom.
Mutatjuk, hogy mely gyereküléseket érdemes megvásárolni, és melyeket ajánlott inkább elkerülni.