MÁV: Késéseket és járatkimaradásokat okozott a vihar
A Budapest-Békéscsaba vonalon lassítja, a Kecskemét-Lakitelek vonalon egy időre lehetetlenné tette a vihar a vasúti közlekedést.
A Budapest-Békéscsaba vonalon lassítja, a Kecskemét-Lakitelek vonalon egy időre lehetetlenné tette a vihar a vasúti közlekedést.
Egyszerre 28 biciklis tud eljutni a MÁV sebesvonataival a Balaton déli partjára.
Fennakadások vannak a Budapest–Cegléd–Szolnok, a Budapest–Lajosmizse és a Budapest–Esztergom vonalon is. Kőbánya-Kispestre sem lehet bejutni vonattal Martonvásárhely vagy Székesfehérvár felől.
Meghibásodott egy biztosítóberendezés.
Megáradt patak miatt nem járnak a vonatok Berzencénél.
Egy vágányon már megindult a közlekedés.
Nem sok igazán rossz vasútvonala van Magyarországnak, de amelyik ilyen, ott gyakoriak a gondok. Kiszámoltuk, hogy az Isaszeg és Gödöllő közötti sorompó, a Nyugati pályaudvar váltói, vagy épp a Pusztaszabolcs-Pécs vonal biztosítóberendezései okozták a legtöbb kellemetlen pillanatot. A hvg.hu ranglistája a hazai vasútvonalakról.
Felfüggesztik a kelebiai határon át zajló vasúti forgalmat – idézi a szerb vasutat a MÁV.
De csak egy vágányon, és ott is nagyon lassan haladhatnak a vonatok.
Az elmúlt öt napból a mai a negyedik, amikor műszaki hiba miatt lassul a forgalom az ország egyik legforgalmasabb vasútvonalán, alig több, mint két hét alatt a hetedik.
Ausztria és Németország felé növekszik a jelenleg közlekedő járatok száma.
A katasztrófavédelem és a rendőrség a vasútállomáshoz közeli házakat is kiüríti. Frissítés: a lakók vasárnap reggel kilenc óra körül hazatérhettek otthonaikba.
Kétszáz méteren zúdult a vágányokra sár és víz Nagymaros és Szob között, bizonytalan időre leállt a forgalom.
Recessziót és nagy munkanélküliséget jósol az Európai Bizottság és az OECD is; Budapesttől egyre több pénzt vennének el, Debrecennek 29 milliárd forintot adnak; kiderült, hogy a magyarokat zavarja a legkevésbé a korrupció. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A járvány miatt csúszik a RegioJet Prága és Budapest között közlekedő járatának elindítása. A közlekedési társaság a járvány miatt bevezetett utazási korlátozások teljes megszüntetését várja.
A vasúti vonalbezárás a vidék megbüntetését jelenti – mondták a fideszesek 2007-ben és 2009-ben, és valóban, amióta hatalomra kerültek, a megszüntetés helyett csak elsorvasztottak és lélegeztetőgépre helyeztek kihasználatlan vonalakat. A Volánbusz és a MÁV közös cégbe olvasztásának eddig legalább ötször futottak neki, mindhiába, de az e-jegyrendszert is megígérték már 2010-ben.