Nyáron is ingyen vonatozhatnak az iskolások
Ez az ITM kárpótlása a koronavírus miatt elmaradt iskolai kirándulásokért.
Ez az ITM kárpótlása a koronavírus miatt elmaradt iskolai kirándulásokért.
Ausztria és Németország felé növekszik a jelenleg közlekedő járatok száma.
A katasztrófavédelem és a rendőrség a vasútállomáshoz közeli házakat is kiüríti. Frissítés: a lakók vasárnap reggel kilenc óra körül hazatérhettek otthonaikba.
Kétszáz méteren zúdult a vágányokra sár és víz Nagymaros és Szob között, bizonytalan időre leállt a forgalom.
Recessziót és nagy munkanélküliséget jósol az Európai Bizottság és az OECD is; Budapesttől egyre több pénzt vennének el, Debrecennek 29 milliárd forintot adnak; kiderült, hogy a magyarokat zavarja a legkevésbé a korrupció. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
A járvány miatt csúszik a RegioJet Prága és Budapest között közlekedő járatának elindítása. A közlekedési társaság a járvány miatt bevezetett utazási korlátozások teljes megszüntetését várja.
A vasúti vonalbezárás a vidék megbüntetését jelenti – mondták a fideszesek 2007-ben és 2009-ben, és valóban, amióta hatalomra kerültek, a megszüntetés helyett csak elsorvasztottak és lélegeztetőgépre helyeztek kihasználatlan vonalakat. A Volánbusz és a MÁV közös cégbe olvasztásának eddig legalább ötször futottak neki, mindhiába, de az e-jegyrendszert is megígérték már 2010-ben.
161 milliárd forintot csoportosított át a költségvetésen belül egy határozattal a kormány. A pénz legnagyobb részét, 154 milliárd forintot a Gazdaságvédelmi Alapból veszik el.
A lap megtudta, hogy fognak kinézni a „rugalmas járványügyi menetrendek”.
Egész estig borul a menetrend a Budapest–Cegléd-vonalon.
Egy részük helyett pótlóbuszokat fognak közlekedtetni. A Közlekedő Tömeg Egyesület szerint értelmetlen a döntés.
A beruházás megvalósítása kiemelkedően fontos közérdek a kormány szerint. Mostantól tíz évig titkos is.
A Gazdaságvédelmi Alapból tették át a pénzt az elsősorban kínai hitelből épülő beruházáshoz.
A balaton északi partján és a Budapest–Lajosmizse vonalon állítanának forgalomba hibrid motorvonatokat, 2029-re összesen 50 új jármű érkezhet.
Az osztrák vasút újraindítja a határhoz közeli regionális közlekedést.
A vasútépítés a járvány alatt sem állhat le.
Szajol és Tiszatenyő között lángol az avar, nem közlekedhetnek a vonatok.
Már 173 milliárd forintnál tart a projekt.
Sokkal többet kell költeni a vasút tisztaságára, miközben a visszaeső utasforgalom miatt sokkal kevesebb a bevétel.
A nemzetközi járatokon az utasok 97 százaléka eltűnt.