Új esti és éjszakai vonatokat indít a MÁV
Több vonat jár a Balaton és Budapest között is.
A közutak mellett vasúton is szállítanak majd harci járműveket.
Az innovációs és technológiai miniszter a Hungrail vasúti konferencián reagált a vasút a média által ért kritikáira. Szerinte egyrészt azért van ez, mert közelednek a választások, másrészt mert most történik valami.
Az európai uniós versenyhatóságnak azért még jóvá kell hagynia a fúziót.
Nem várta meg a minap a kassai intercity a vonal egy szakszán közlekedő, elvileg pont ehhez a vonathoz csatlakozó pótlóbuszt, ezért az utasok Magyarországon maradtak éjszakára. Évente 70-90 ilyen, illetve hasonló panasz érkezik a MÁV-hoz. De mit kell tenni ilyen helyzetben?
Miután a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója az InfoRádióban elismerte, hogy jogosan kritizálják az utasok a vasúttársaságot, Loppert Dániel, a szervezet kommunikációs vezetője a Hír Tv-ben arról beszélt: a MÁV ellen tervezett tüntetés összefügg az önkormányzati választásokkal.
Így értesült a Közlekedő Tömeg Egyesület.
Pártfüggetlen demonstrációt tartanak a Keleti pályaudvar előtt a jövő héten.
Az államtitkár válaszából azért kiderül, hogy pályafelújításokkal és új vonatok vásárlásával lehetett volna ezen javítani.
Az Eurostat felmérése szerint még mindig az autó dominálja a belföldi tömegközlekedést az összes uniós országban. A leginkább Litvániában ülnek autóba az emberek, de mennyire népszerű Magyarországon a négykerék?
A vágányzári munkák miatt.
A vonat valószínűleg nem ment gyorsabban a megengedettnél.
Szinte hihetetlen, de elkövette ugyanazt a hibát még egyszer a MÁV, amit már júniusban is. Ezúttal a Nyugati pályaudvar csomópontvezetőjének állásába került.
Úgy tűnik, betelt a pohár az utasoknál, petíciót adtak be, és tüntetést szerveznek a rendszeres késések és káosz miatt. A botrány a MÁV-nál már egy vezérigazgató-helyettes fejébe került. Míg ezermilliárdokat költünk el anélkül, hogy látszana a fejlődés, közben alapvető dolgok sem működnek.
Völgyesi Zsolt Károly munkaviszonya szeptember 30-án szűnik meg, úgy tudjuk, nem függetlenül a MÁV körül a közelmúltban kialakult káosztól.
Az egyiket a forgalmista intette le, mert észlelte, hogy a másik nem fog tudni megállni.
A bírálatnak nemcsak a tartalma, hanem a címzettje is fontos. Ha nem akarunk igazságtalanságot elkövetni.
A MÁV rengeteget tett a nemzeti önbecsülésünkért – mondta Vujity Tvrtko, amikor a cég kommunikációs vezetőjével együtt elhelyezett egy magyar állomásneveket megjelenítő táblát a Keleti pályaudvaron egy vasúti szerelvényen.