Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
A kormány az utolsó pillanatban 5 évvel eltolta a vonaton utazók egyes jogainak érvényesítési lehetőségét.
Az idén december 4-i határidőt szabta meg tíz évvel korábban a kormány a vonaton utazók jó pár jogának érvényesítésére, ennek határidejét azonban a mostani kabinet 2024. december 4-re tolta – szúrta ki a Napi.hu a Magyar Közlönyben.
A szóban forgó utasjogok körébe tartozik az, hogy
A vasúttársaságnak és az állomások üzemeltetőinek kötelessége, hogy a mozgáskorlátozottak és a fogyatékkal élők számára az állomás, a peronok és a járművek elérhetők legyenek. A vonat személyzetének pedig segítséget kell nyújtania ezen személyek le- és felszállásához.
Mit tegyünk, ha a MÁV otthagy minket éjszakára egy kihalt állomáson?
Nem várta meg a minap a kassai intercity a vonal egy szakszán közlekedő, elvileg pont ehhez a vonathoz csatlakozó pótlóbuszt, ezért az utasok Magyarországon maradtak éjszakára. Évente 70-90 ilyen, illetve hasonló panasz érkezik a MÁV-hoz. De mit kell tenni ilyen helyzetben?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?