Nem elírás, 2371 kilométerrel várja új gazdáját egy 30 éves Ferrari F40
Ezt az autót egyértelműen nem használati tárgyként, hanem befektetésként vásárolták meg.
Ezt az autót egyértelműen nem használati tárgyként, hanem befektetésként vásárolták meg.
A remek állapotnak örvendő kétütemű kisautó méregzöld színben pompázik.
Sok-sok millió példány készült belőle, de ma már kevés ilyen jó állapotú 2CV-t találni.
Az új tulajdonosra váró német kupét a megtalálást követően eddig még le sem mosták.
A szuperritka Pullman Landauletből az egykori afrikai elnöknek három is parkolt a garázsában.
Aki ebből a Zsiguliból iszik, néhány órán át nem vezethet Zsigulit.
Egykoron bányába jártak vele, ma viszont inkább szórakozóhelyek környékén mutat jól ez a régi szovjet teherautó.
A Miura korának egyik legkomolyabb sportkocsijának számított és az olasz autógyártás egyik legendája.
A dupla kereklámpás Lada büszkén feszít a menő retro címkén, a modellül szolgáló autót pedig napi szinten használják a szőlőtőkék között.
A 4,4 másodperces 0-100-as szintidejű amerikai autó végsebessége megközelíti a 300 km/h-t.
Van amikor többet számít a jó lassulás, mint az ülésbe préselő gyorsulás.
A ceremóniáról videó is készült.
A 80-as évek elejére repítheti vissza új gazdáját ez a makulátlan állapotú sportos régi Golf.
A rendszerváltás korába repít vissza bennünket ez a lényegében szalonállapotú lengyel kisautó.
Az egykoron dinnyékkel telepakolt Zsigulit negyedmillió forintért hirdetik.
A tehetős új tulajdonosnak közel 1 millió euróba kerül majd az 90-es évek elejére történő visszarepülés.
Vízforraló funkciót nem, egyéb érdekességet viszont bőven találtunk Ibolya néni egykori farmotoros Skodájában, mely a Fenyő-gyilkosságot feldolgozó dokumentumfilmben is szerepelt. Következik a véletlenül lefényezett alátét és a csehszlovák sílécösszefogó gumi története.
Közel 5 méter hosszú, igen alacsony és vészjóslóan morajló hamisítatlan V8-as hanggal támad. Kipróbáltuk, hogy milyen 2020-ban egy 1980-ban készült olasz luxusszedán, amelynek olyan süppedősek az ülései, hogy szinte elveszünk bennük.
Ezt a szalonállapotú régi luxusautót eddig még sosem helyezték hivatalosan forgalomba.
A Frank Farian által új autóként megvásárolt 41 esztendős M1-es BMW vörös színben pompázik.