Hiába vettek rá jegyet, hálókocsi nélkül indult el a MÁV müncheni járata
Volt, akinek a fekvőkocsiban még jutott hely, mások végigülték a 10 órás utat.
Volt, akinek a fekvőkocsiban még jutott hely, mások végigülték a 10 órás utat.
Egy új látványvideóban mutatja meg a SpaceX, miként képzeli el a korábban már Budapestre is megálmodott hipergyors vákuumvasút állomását.
Ma reggel sem a legjobb ötlet vonatra ülni az északi parton. De Budapest és Monor között sem vidám az utazás.
A pályafelújítások miatt több vonalon kell változásra számítani.
Azt mondták, az utasoknak akarnak jót, mert ha meg kell várni a műszaki kollégákat, az legalább másfél óra.
Az elmúlt hat évben közel 70 elefántot gázoltak halálra a vonatok, most azt használja ki az indiai vasút, hogy az elefántok félnek a méhektől.
Használhatatlan a szobi vonal szlovákiai szakasza.
Az első szerelvény elhagyta a gyárat. Jövő év elején állhat forgalomba a budapesti agglomerációban.
A rendőrség közigazgatási eljárásban vizsgálja a baleset körülményeit.
Jelentős késésekkel nyitotta a MÁV a hétvégét.
Következő vonatra hiába vártak volna.
Elhalaszthatják a banki ügyfélazonosítást; káosz volt Ferihegyen; őrizetbe vették Michel Platinit, majd elengedték. Ez a hvg.hu heti gazdasági összefoglalója.
15 házi gyártású vagon már forgalomban van.
Sok lap írt arról, hogy nem férnek be az alagútba az új emeletes vonatok. De nem is oda vették őket, hanem a jelenleg túlzsúfolt budapesti elővárosi vonalakra, ahol pedig nagy szükség van rájuk. Két hatrészes szimpla motorvonat tudja csak kiváltani azt a kapacitást, amit egy emeletes vonat nyújt.
Elsőként olyan vonalakon fogják bevetni az emeletes vonatokat, amelyeken nem kell átalakítani semmit, a Balatonra az emeletes vonatok pedig Kőbányáról és Kelenföldről fognak indulni.
Átalakításokra lesz szükség, hogy jövőre úgy tudják használni az emeletes vonatokat, ahogy tervezik.
A rendőrség kéri az arra közlekedőket, hogy fokozott óvatossággal haladjanak.
Az utasoknak a sínek mentén kellett visszagyalogolnia a Nyugati pályaudvarra, miután kiderült, hogy a vonatukat a tudtuk nélkül kiállították a forgalomból.
Félórás késésekre érdemes készülni Budapest és Székesfehérvár között.
A 19. század eleji elterjedésük óta a vonatok a modern közlekedés és mérnöki tervezés középpontjában állnak. Mára vasúthálózatok épültek ki szédítő magasságokban, a legsűrűbb vadonban, tengeren és városokban, sőt még a semmi közepén is. Ezekről a technológiai áttörésekről számol be a Spektrum legújabb, Vasút csodák című sorozata.