Csokiból készült koronavírust árul egy francia cukrász
A francia csokikészítő mosolyt akar csalni az emberek arcára a nehéz időkben.
A francia csokikészítő mosolyt akar csalni az emberek arcára a nehéz időkben.
Amit tett, nemcsak ritka, de nagylelkű is.
Nagy-Britanniában valami megváltozott a csokikkal.
Több mint fél kiló málnát kell beledolgozni az idei nyertes Magyarország Tortájába, amely a Boldogasszony csipkéje fantázianévre hallgat.
Naponta négy tonna csokoládé gyártására készül Székkutason egy vállalkozó, ráadásul alapanyagot is készítene új üzemében.
A húsvéti slágertermékek idén sem változtak: mindenki sonkát, tojást és édességet akar venni. De mennyiért tudja ezt megtenni?
A Sötsak skumtopp csomagolásán nincs feltüntetve a tej mint allergén.
Egy magyar cég vette meg a márkajogokat, elvileg több üzletben is kapható már a termék.
Egy csepeli gyárban évszázados eljárásokat felélesztve olyan csokimikulások készülnek, amit nem kap meg a sarki közértben.
Volt, aki le is húzta a WC-n a Bountyját, de vajon miét utálják a britek ennyire a kókuszos édességet?
A Barilla állítólag már jövőre piacra dobja pálmaolaj-mentes és kevésbé cukros mogyorókrémét.
A népegészségügyi termékadó és a magas áfa miatt közelítőleg sem tudnak olyan feltételeket biztosítani a gyártók, mint amit külföldön kapnak a dolgozók.
Japánban és Dél-Koreában óriási siker volt a gyártó szerint a rózsaszínű vagy mályvaszínű édesség, amelyet tíz évig fejlesztettek.
Az amerikai piacon terjeszkedne a Ferrero.
Love Me, Be Mine, Kiss Me, Call Me, Miss You – mondani lehet, de szopogatni nem nagyon fogják ma az amcsik. A kedvenc, feliratos Valentin-napi cukorkájuk, a Sweethearts ugyanis hiánycikk lett.
Tovább élhetnek a majdnem százéves szerencsi édesipari hagyományok, miután a Nestlé Hungária a kézműves tradíciókat folytató helyi cégnek ajándékozta a védjegyet.
A magyarok évente több mint hatmilliárd forintot költenek a karácsonyi édességre.
Az illető a Ferrero Rocher nyereményjátékával jutott a kocsikhoz.